
Τις τελευταίες μέρες έχει γίνει αρκετή κουβέντα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σχετικά με μια εικόνα του νέου Tesla Cybertruck, που είναι καμουφλαρισμένο με μια επένδυση βινιλίου και παραπέμπει ευθέως στο Ford F-150.
Σίγουρα είναι δύσκολο να σκεφτεί κανείς οποιαδήποτε άλλη εταιρεία να κάνει κάτι παρόμοιο, όμως η Tesla είναι αναμφίβολα από τις περιπτώσεις που δείχνουν να έχουν ικανότητα στο τρολάρισμα.
Ίσως η συγκεκριμένη κίνηση να αποτελεί μια μορφή εκδίκησης για το τρολάρισμα που είχε κάνει η Ford στην Tesla, αναφορικά με τη δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης του F-150 Lightning.
Σε κάθε περίπτωση, η πρώτη εικόνα που διέρρευσε στο Twitter, είναι τραβηγμένη μέσα σε εγκαταστάσεις της Tesla και δείχνουν ένα Cybertruck με εμφανισιακά στοιχεία που παραπέμπουν στο pick-up της Ford.

Κι αν η αρχική εικόνα θεωρήθηκε ως μία κίνηση που έγινε άπαξ από πλευράς Tesla, οι νέες φωτογραφίες που το δείχνουν να βρίσκεται φορτωμένο στην καρότσα ενός φορτηγού μεταφοράς αυτοκινήτων, αλλά και στους δρόμους του Palo Alto, αποδεικνύουν πως η Tesla επιθυμεί να δώσει διαστάσεις.

Προφανώς το ιδιόμορφο αυτό καμουφλάρισμα του Cybertruck δεν μπορεί να μπερδέψει κανέναν αναφορικά με την ταυτότητά του, αλλά σίγουρα αυτή δεν ήταν και η πρόθεση της Tesla.
Επίσης, κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει το timing, καθώς η κίνηση της εταιρείας του Elon Musk, έρχεται μόλις λίγο καιρό μετά την κριτική που άσκησε στο Cybertruck ο CEO της Ford, Jim Farley, επειδή δεν είναι ένα πραγματικό επαγγελματικό όχημα.
Είχε προηγηθεί κριτική από τη Ford
"Το Cybertruck είναι ένα cool προϊόν υψηλών προδιαγραφών, παρκαρισμένο μπροστά από ένα ξενοδοχείο. Εμείς δεν φτιάχνουμε τέτοια pick-up. Φτιάχνουμε pick-up για πραγματικούς ανθρώπους, που κάνουν πραγματική δουλειά, και αυτό είναι ένα διαφορετικό είδος pick-up", δήλωσε ο Farley σε συνέντευξή του στο CNBC.
Ο επικεφαλής της Ford αναφερόταν προφανώς στην κατασκευή unibody (σ.σ. όταν το πλαίσιο και το αμάξωμα του αυτοκινήτου κατασκευάζονται ως ένα κομμάτι) του Cybertruck, σε αντίθεση με το body-on-frame (σ.σ. το αμάξωμα τοποθετείται σε ένα ισχυρό και σχετικά άκαμπτο πλαίσιο, λύση που θεωρείται ενδεδειγμένη για οχήματα που προορίζονται για σκληρή χρήση) του F-150.