Δεν υπάρχει τίποτα πιο ακατάλληλο για να τρέξεις στο λόφο του Goodwood από ένα παλιό αυτοκίνητο του Le Mans. Αυτή η Porsche 936 είναι ρυθμισμένη να πιάνει 370 km/h στην ευθεία Mulsanne, έχει επική υστέρηση και διαφορικά τόσο σφιχτά που θέλει να πάει ευθεία σε κάθε στροφή.
Δεν λες όχι στην Porsche 936
Αλλά λες όχι για βόλτα με την θρυλική Porsche 936/81 που κέρδισε το Le Mans το 1981; Το αυτοκίνητο που έφερε τον Derek Bell και τον Jacky Ickx στην καρό σημαία σχεδόν μια ώρα πριν από τον επόμενο τερματιστή; Το αυτοκίνητο που μπήκε μόλις την τελευταία στιγμή, βγήκε από το μουσείο και εφοδιάστηκε με έναν twin turbo 6κύλινδρο 2,6 λίτρων που είχε αρπάξει από ένα θνησιγενές πρόγραμμα αγώνων Indy;

Υπάρχει ένας χρυσός κανόνας για οδήγηση στο Goodwood. Οι πιθανότητες να φανείς ήρωας είναι μηδενικές. Έχεις παγωμένα ελαστικά, τίποτα άλλο δεν έχει ζεσταθεί και όσο καλός κι αν νομίζεις ότι είσαι, ο Mark Webber στη διπλανή Porsche είναι σίγουρα καλύτερος.

Οπότε μην τρακάρεις. Δεν βρίσκεσαι εκεί για να μάθεις για το αυτοκίνητο, αλλά για να γίνεις μέρος του φεστιβάλ, για να απολαύσεις μια φανταστικά προνομιούχα εμπειρία. Και προφανώς δεν έχει νόημα να ρωτήσεις για τιμή.
Οδηγίες
Υπάρχουν ελάχιστες οδηγίες από τους εξαιρετικούς τύπους του μουσείου Porsche. Μας είπαν να μην βάλουμε μπροστά τον κινητήρα μέχρι η πίεση καυσίμου να φτάσει τα 3 bar και να τον κλείσω αν η θερμοκρασία του νερού φτάσει τους 95 βαθμούς.

Μας λένε να μη βιαστούμε με το λεβιέ ταχυτήτων τεσσάρων ταχυτήτων και μας δείχνουν το χειριστήριο για την ενίσχυση του turbo. Μακριά από αυτό.
Βλέπετε τον μικρό χάλκινο κύκλο που είναι τοποθετημένος μέσα σε ένα μαξιλαράκι από διακοσμητικά στοιχεία κάτω από τους αριστερούς πίνακες ελέγχου; Αυτός είναι ο φελλός σαμπάνιας που άνοιξαν ο Ickx και ο Bell στο βάθρο το 1981.

Και είσαι εκεί, καθισμένος με το πρόσωπο εκτεθειμένο και ο πειρασμός να πατήσεις περισσότερο γκάζι είναι πλέον μεγάλος. Το κάναμε και έκτοτε το χαμόγελο είναι μόνιμο για τον οδηγό.