Η Touring Superleggera αποκάλυψε μια ανανεωμένη εκδοχή του φόρου τιμής στη Ferrari 550 Maranello και τα νέα είναι απλά: πρόκειται για ένα αυτοκίνητο μεγάλο, όμορφο, custom-made, μπλε, με κινητήρα V12.
Αν λοιπόν προσανατολίζεστε στην αγορά ενός αυτοκινήτου μεγάλου, όμορφου, custom-made, μπλε, με κινητήρα V12, καλό θα ήταν να βιαστείτε. Η Touring αναφέρει ότι έχουν απομείνει μόνο πέντε αυτοκίνητα, από τα συνολικά 30 που σκοπεύει να κατασκευάσει.

Και πρόκειται για μία εξαιρετική κατασκευή. Η Veloce12, που αποκαλύφθηκε το καλοκαίρι που μας πέρασε, είναι ο φόρος τιμής της Touring στην αναλογική εποχή.
Ο επικεφαλής Markus Tellenbach δήλωσε στο TopGear.com ότι η ιδέα πίσω από τη δημιουργία μιας bespoke 550, ήταν να φτιάξει "ένα σμόκιν πάνω σε τροχούς". Η επιθυμία του ήταν να έχει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα V12, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και ιταλικές ρίζες.
"Η 550 διαθέτει όλα αυτά τα επιθυμητά χαρακτηριστικά και εμείς ανανεώσαμε το αυτοκίνητο για να έχει την αίσθηση ενός σύγχρονου σπορ αυτοκινήτου", δήλωσε. Η Ferrari 550 Maranello, με τον αρχικό της σχεδιασμό από τον Pininfarina, αποτίει φόρο τιμής σε κλασικά μοντέλα όπως η 250 GTO, η 275 GTB και η 365 GTB/4 Daytona.

Αναφορές στα 90s
Η Touring έχει προσθέσει τη δική της πινελιά σε αυτό το μεγάλο GT από τη δεκαετία των 90s, με αυτήν τη νέα απόχρωση, η οποία χρησιμοποιήθηκε σε υπέροχα μοντέλα όπως η Alfa 8C 2900 B Lungo, η Disco Volante Spyder και η Berlinetta Lusso.
Φυσικά, ακούγεται πολύ καλύτερα στα Ιταλικά: εμείς το αποκαλούμε γαλάζιο του ουρανού, αλλά η Touring Superleggera το ονομάζει "Azzurro Cielo".
Εκτός όμως από την ονομασία του χρώματος ακούγεται καλύτερα και ο κινητήρας, καθώς η Touring έχει τροποποιήσει τον V12 των 5.5 λίτρων της Ferrari. Ο κινητήρας έχει "ανακατασκευαστεί πλήρως", σύμφωνα με τον Tellenbach, και έχει υποβληθεί σε μια "εκτενή ανανέωση" που περιλαμβάνει καλύτερη ψύξη και νέο σύστημα εξάτμισης από την Supersprint.

Αυτή η τροποποίηση "ελευθερώνει" τον V12, αυξάνοντας την απόδοση στους 500, από τους 485 ίππους.
Βελτιωμένες επιδόσεις
Η Veloce12 διαθέτει ανάρτηση TracTive με ρυθμιζόμενη απόσβεση, ενισχυμένο πλαίσιο, μεγαλύτερους δίσκους φρένων της Brembo, 0-100 km/h σε 4,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 320 km/h.

Κάθε πελάτης έχει την ευκαιρία να συνεργαστεί άμεσα με τον σχεδιαστή Matteo Gentile και την ομάδα του, για να δημιουργήσει κάτι μοναδικό, και γι’ αυτόν τον λόγο κάθε αυτοκίνητο απαιτεί από τέσσερις έως πέντε μήνες για να ολοκληρωθεί. Τα αυτοκίνητα είναι διαθέσιμα είτε ως αριστεροτίμονα ή δεξιοτίμονα.
Ο Tellenbach δήλωσε ότι περίπου το ήμισυ της τρέχουσας παραγωγής προορίζεται για τις ΗΠΑ, με τα υπόλοιπα να κατανέμονται στην Ευρώπη, τη Νότια Αμερική και την Ασία. Τα πέντε αυτοκίνητα που έχουν απομείνει από αυτήν την εξαιρετικά περιορισμένη παραγωγή, θα κοστίζουν 690.000 ευρώ το καθένα.