Αυτό το σπανιό Nissan GT-R Nismo 400R έριξε το site δημοπρασιών (εικόνες)

Και αν νομίζεις ότι το "έριξε" είναι κλισέ του internet και όχι πραγματικότητα να σου πούμε ότι είναι αλήθεια πως δεν άντεξαν οι servers του CollectingCars.com και το site δημοπρασιών έπεσε για τον ιαπωνικό μονόκερο

Το Nissan Skyline GT-R είναι ένα ποθητό αυτοκινήτο. Τα κομψά R32 και τα μυώδη R34 συχνά επισκιάζουν την πιο διακριτική γενιά R33. Για χρόνια τα περιφρονούσαν επειδή ήταν πολύ μεγάλα και πολύ βαριά, αλλά το R33 GT-R γέννησε ένα από τα πιο περιζήτητα GT-R, το σπάνιο και ισχυρό 400R. Σαν αυτό που έριξε το site δημοπρασιών CollectingCars.com εξαιτίας του μεγάλου ενδιαφέροντος που εκδηλώθηκε για την απόκτησή του.

Όταν πέφτει ένα site στην κυριολεξία

Πόσο να αντέξουν και αυτοί οι servers; Mάλλον στον συγκεκριμένο οίκο δημοπρασιών δεν περίμεναν τόση δραστηριότητα για αυτό το Nissan GT-R Nismo 400R και τελικά το site του οίκου έπεσε εξαιτίας των πολλών επισκέψεων. Ως αποτέλεσμα, η δημοπρασία, η οποία επρόκειτο να ολοκληρωθεί την περασμένη Κυριακή, πήρε άλλες 24 ώρες. Όταν έπεσε το τελευταίο σφυρί τη Δευτέρα, 8 Μαΐου, η τιμή είχε ανέβει στις 707.400 λίρες Αγγλίας (813.000 ευρώ), μαζί με τους φόρους. 

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ένας ιστότοπος δημοπρασιών καταρρέει λόγω ενός 400R: πέρυσι, ένα τέτοιο εμφανίστηκε σε έναν ιαπωνικό ιστότοπο δημοπρασιών και το ποσό της προσφοράς ξεπέρασε τα αριθμητικά όρια του συστήματος. Τελικά οι πλειοδότες έκαναν την τελική προσφορά μέσω τηλεφώνου.

Τα Nissan GT-R γίνονται όλο και πιο δημοφιλή

Αρέσουν πολύ. Ένα R34 που ανήκε στο παρελθόν στον Paul Walker -και συμμετείχε στο Fast and Furious 4- έγινε πρόσφατα το πιο ακριβό GT-R που πωλήθηκε ποτέ (πάντως δεν γνωρίζουμε τι τιμές παίζουν μεταξύ ιδιωτών), αλλά αυτή η τιμή μπορεί να αποδοθεί στην προέλευσή του. Γιατί, λοιπόν, αυτό το R33 με μόλις 61.858 χιλιόμετρα στο κοντέρ του απέφερε σχεδόν οκτώ φορές περισσότερα από ένα συνηθισμένο GT-R της ίδιας γενιάς;

Εξ όσων γνωρίζουμε μόλις 40 κομμάτια του 400R κατασκευάστηκαν σύμφωνα με το gtr-registry.com, και εφάρμοσαν τεχνολογία που η Nissan χρησιμοποίησε για να κατακτήσει τον κόσμο και στα αγωνιστικά της αυτοκίνητα Le Mans. Ο κινητήρας του NISMO 400R είναι εξακύλινδρος εν σειρά 2,8 λίτρων και ενισχυμένος για να αντέχει σε πρόσθετες καταπονήσεις και με διαφορετική κυλινδροκεφαλή που από 276 ίππους στο κανονικό GT-R R33, στο συγκεκριμένο δίνει 400 ίππους. 

Επίσης έχει χαμηλωμένη ανάρτηση με αμορτισέρ Bilstein, καλύτερα φρένα και μπόλικο ανθρακόνημα στο κάπο και στον άξονα μετάδοσης. Στα φόρα των ειδικών (ή μανιακών αν θέλεις) αναφέρουν ότι αυτή ήταν η πρώτη "ανοιχτή" πώληση 400R. 

Διαβάστε ακόμα:
 - Εκατομμυριούχος ανέβασε μια McLaren Senna GTR στον 57ο όροφο ουρανοξύστη
 - Και ο επικεφαλής της BMW κατά του νέου πλαισίου ρύπων Euro 7 και εξηγεί γιατί
 - Το ηλεκτρικό Toyota της επόμενης γενιάς μπορεί να είναι ανταγωνιστής της Taycan
 - "Έξυπνο" φανάρι ανάβει κόκκινο όταν υπερβαίνεις το όριο ταχύτητας (+video)
 - Αυτό το αυτοκίνητο είναι πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως το 2022
 - Αφιέρωμα Bentley: Τα μοντέλα που καθόρισαν την ένδοξη ιστορία της

NISSAN R33 GT-R NISMO 400R 1998
NISSAN R33 GT-R NISMO 400R 1998
NISSAN R33 GT-R NISMO 400R 1998
NISSAN R33 GT-R NISMO 400R 1998
NISSAN R33 GT-R NISMO 400R 1998
NISSAN R33 GT-R NISMO 400R 1998