Με μια αιφνιδιαστική ανακοίνωση, η Polestar έκανε γνωστό ότι θα σταματήσει να διαθέτει νέα αυτοκίνητα στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών από το 2027, καθώς δεν έλαβε την απαραίτητη έγκριση από το Υπουργείο Εμπορίου των ΗΠΑ, στο πλαίσιο του νέου Κανονισμού για τα Συνδεδεμένα Οχήματα (US Connected Vehicles Rule).
Ο συγκεκριμένος κανονισμός, που θεσπίστηκε το 2025 και τίθεται σε ισχύ για τα μοντέλα του 2027, επιβάλλει περιορισμούς στην εισαγωγή και εμπορία οχημάτων που διαθέτουν τεχνολογίες συνδεσιμότητας και συνδέονται με την Κίνα ή τη Ρωσία.

Η εξέλιξη αυτή επηρεάζει άμεσα την Polestar, καθώς η εταιρεία ανήκει στη Volvo και στον κινεζικό όμιλο Geely Holding Group, στον οποίο υπάγεται και η Geely Auto.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Volvo εξασφάλισε την απαιτούμενη έγκριση στα τέλη Μαΐου, ενώ, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Reuters, η Ford βρίσκεται επίσης στη διαδικασία αίτησης αδειοδότησης για το Lincoln Nautilus, το οποίο κατασκευάζεται στην Κίνα.

Παρά την αποχώρησή της από την πώληση νέων μοντέλων στις ΗΠΑ, η Polestar διευκρίνισε ότι θα συνεχίσει να διαθέτει το υπάρχον απόθεμα των Polestar 3 και Polestar 4 στην αμερικανική αγορά. Παράλληλα, δεσμεύτηκε ότι θα διατηρήσει το δίκτυο εξυπηρέτησης και τεχνικής υποστήριξης για τους πελάτες της.
Η εταιρεία υπογράμμισε επίσης ότι η αμερικανική αγορά αποτελεί πλέον μικρό μέρος των συνολικών της πωλήσεων, καθώς το 94% των λιανικών πωλήσεων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2026 προήλθε από αγορές εκτός ΗΠΑ.


