Τελικά ο Jim Farley το εννοούσε-η Ford ετοιμάζει πιο ακραία εκδοχή της Mustang GTD

Όταν τον περασμένο Αύγουστο ο Jim Farley σχολίαζε “game on”, σε ανάρτηση της Corvette για το ρεκόρ στο Nurburgring, ήταν τόσο σοβαρός όσο και η βελτιωμένη εκδοχή της Mustang GTD που δοκιμάζεται στην διάσημη πίστα.

Ford Mustang GTD

Τελικά ο CEO της Ford, Jim Farley, δεν αστειευόταν όταν σχολίαζε "game on" τον περασμένο Αύγουστο σε ανάρτηση της Corvette για το ρεκόρ στο Nurburgring.

Διαβάστε Επίσης

Η άμεση απάντηση στην ομάδα της Chevrolet Corvette ZRX1, που με το υβριδικό της τετρακίνητο σύστημα και ισχύ 1.250 ίππων σταμάτησε το χρονόμετρο στα 6:49,3 στο Nurburgring, σπάζοντας το ρεκόρ της Corvette ZR1 των 6:52,1 και καθιστώντας τη νέο ταχύτερο αμερικανικό αυτοκίνητο στην "Πράσινη Κόλαση".

Ford Mustang GTD

Αλλά όπως συμβαίνει συνήθως με μεγάλες, αν και τελικά μάταιες, μονομαχίες δύο μεγαλόπρεπων αμερικανικών ιδρυμάτων, η Ford δεν κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια.

Ή έτσι φαίνεται, αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες μιας ύποπτα "αγριεμένης" Ford Mustang GTD που έρχονται από το Nurburgring και έχουν τραβηχτεί πριν λίγες μέρες. Καθαρά ορατά στο εμπρός μέρος είναι διπλά "dive planes" για ακόμη μεγαλύτερη κάθετη δύναμη.

Τα εμπρός πλευρικά μαρσπιέ και το splitter δείχνουν πιο έντονα, ενώ στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβουν οι δύο ουσιαστικά ακάλυπτες απολήξεις της εξάτμισης.

Ford Mustang GTD

Είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο ότι η Ford κατάφερε να βρει περιθώρια για αύξηση της ισχύος και της κάθετης δύναμης όταν το "κανονικό" μοντέλο αποδίδει ήδη 826 ίππους και 900 Nm από τον V8 5.2 λίτρων με supercharger και ξηρή λιπανση.

Ούτε κι η κάθετη δύναμη είναι μικρή. Περίπου 885 κιλά στα 290 km/h. Στο θέμα του βάρους ωστόσο, δεν είναι δύσκολο να υπάρξουν περιθώρια για απώλεια κιλών, δεδομένων των 1.930 κιλών της ελαφρύτερής της εκδοχής.

Υποθέτουμε λοιπόν πως μόλις καταρριφθεί το ρεκόρ της Corvette, ένα μικρό μέρος αυτών των πιο "ακραίων" βελτιώσεων θα διατεθεί στο κοινό, επιπλέον των 1.000 "κανονικών" GTD που θα κατασκευαστούν.

Αυτά κόστιζαν πάνω από 300.000 ευρώ (περίπου 315.000) στην Ευρώπη. Και έχοντας ως οδηγό το αντίστοιχο kit της Manthey για την Porsche 911 GT3 RS, η τιμή μπορεί να ανέβει ακόμη και κατά 100.000 ευρώ.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network