Η BMW M3 CS Touring μόλις έγινε το ταχύτερο station wagon στο Nurburgring

Η BMW M3 CS Touring κατάφερε να ξεπεράσει τον ίδιο της τον εαυτό στο απαιτητικό Nurburgring, δείχνοντας πως συνδυάζει επιδόσεις και πρακτικότητα με μοναδικό τρόπο.

BMW M3 CS Touring Nurburgring
BMW M3 CS Touring Nurburgring
BMW M3 CS Touring Nurburgring
BMW M3 CS Touring Nurburgring
BMW M3 CS Touring Nurburgring
BMW M3 CS Touring Nurburgring
BMW M3 CS Touring Nurburgring
BMW M3 CS Touring Nurburgring
BMW M3 CS Touring Nurburgring
BMW M3 CS Touring Nurburgring

Η BMW M3 CS Touring έγραψε ιστορία, κατακτώντας τον τίτλο του ταχύτερου estate αυτοκινήτου που έχει περάσει ποτέ από το Nurburgring. Με επίδοση 7:29.490, κατάφερε να ξεπεράσει κατά μισό δευτερόλεπτο τον προηγούμενο κάτοχο του ρεκόρ, που δεν ήταν άλλος από την... ίδια. Ή, για να είμαστε ακριβείς, την "απλή" M3 Touring.

Διαβάστε Επίσης

Η πρώτη έκδοση της M3 Touring είχε σημειώσει χρόνο 7:35 το 2022, λίγο πριν παρουσιαστεί επίσημα. Νωρίτερα μέσα στο 2024, ο δοκιμαστής οδηγός της BMW, Jorg Weidinger, βελτίωσε θεαματικά την επίδοση αυτή, σταματώντας το χρονόμετρο στα 7:30.

BMW M3 CS Touring Nurburgring

Πλέον, η M3 CS Touring, η ισχυρότερη και λίγο ελαφρύτερη εκδοχή, πέτυχε τον απόλυτο χρόνο για station wagon, εδραιώνοντας την κορυφαία της θέση στην κατηγορία.

"Από την αρχή, ήταν ξεκάθαρο ότι η M3 CS Touring θα έθετε νέα πρότυπα στην οδηγική δυναμική", δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος BMW M, Frank van Meel. Πρόσθεσε ότι το νέο ρεκόρ αποδεικνύει πώς η CS "συνδυάζει τέλεια το αγωνιστικό DNA με την καθημερινή πρακτικότητα".

BMW M3 CS Touring Nurburgring

Αν και απέχει ακόμη από τα coupe "αδέρφια" της, την M4 CSL που έχει σημειώσει χρόνο 7:18.1 και την M4 CS με χρόνο 7:21.9, η M3 CS Touring είναι μόλις ένα δευτερόλεπτο πιο αργή από την τετράθυρη M3 CS sedan, που ολοκλήρωσε τον γύρο σε 7:28.7.

Η BMW αναφέρει πως η M3 CS Touring αποτελεί "την απόλυτη λύση για όποιον επιθυμεί ένα και μοναδικό αυτοκίνητο".

BMW M3 CS Touring Nurburgring

Και πράγματι, πρόκειται για ένα εξαιρετικό πακέτο. Ο γνωστός εξακύλινδρος 3.0 λίτρων twin-turbo κινητήρας έχει πλέον 542 ίππους, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0–100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 300 km/h.

Στις αλλαγές περιλαμβάνονται νέα εξάτμιση, ειδικές ρυθμίσεις ανάρτησης, φρένα M Carbon και ελαφρύτερα εξαρτήματα, που ρίχνουν το συνολικό βάρος κατά 15 κιλά.

Το αποτέλεσμα; Ένα station wagon που διδάσκει πώς πρέπει να γίνεται η δουλειά. Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά το TopGear.com, "η CS δείχνει σε κάθε άλλο γρήγορο estate πώς πρέπει να είναι".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network