
Σχεδιασμένο πάνω στην αυθεντική όσο και μοναδική βάση της Jeep, το νέο Compass διακρίνεται συνάμα και για την υψηλή αεροδυναμική του απόδοση. Κάτι που δεν είναι δεδομένο για ένα SUV μικρομεσαίων διαστάσεων. Όταν μάλιστα αυτό προκύπτει χωρίς να αλλοιώσεις το σχεδιαστικό dna της φίρμας, τότε μπορείς να είσαι υπέρ του δέοντος, ικανοποιημένος.

Υιοθετώντας την λογική ότι κάθε τεχνική επιλογή θα πρέπει να υπηρετεί έναν ευρύτερο σκοπό, η Jeep έθεσε βασικό στόχο για το νέο Compass τη χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση. Πίσω από αυτή την απόφαση, το ζητούμενο δεν ήταν άλλο από την αύξηση της αποδοτικότητας άρα και την μείωση της κατανάλωσης ενέργειας.
Πολλά στοιχεία έχουν μικρή ή μεγάλη συμβολή σε αυτό το αποτέλεσμα. Πολύ σημαντικό είναι το εντελώς επίπεδο πάτωμα που επιτρέπει την ανεμπόδιστη όσο και σωστά ελεγχόμενη ροή του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα δε, το στοιχείο αυτό βελτιώνει τις εκτός δρόμου δυνατότητες, κάτι πολύ σημαντικό για κάθε Jeep.
Αξιοσημείωτη είναι και η συμβολή της ενεργής γρίλιας που βρίσκεται ενσωματωμένη στον εμπρός προφυλακτήρα. Όταν οι ανάγκες ψύξης είναι χαμηλές η γρίλια κλείνει, βελτιώνοντας πολύ την αεροδυναμική απόδοση στην υψηλή ταχύτητα.

Οι ζάντες είναι επίσης σχεδιασμένες ώστε να μη διαταράσσουν την ομαλή ροή του αέρα γύρω τους, ενώ το σπόιλερ στην οροφή και οι αεροκουρτίνες στους θόλους των πίσω τροχών παίζουν το δικό τους σημαντικό ρόλο.

Όλα τα παραπάνω εξασφαλίζουν στο νέο μοντέλο 10% βελτιωμένο συντελεστή Cx, με τιμή κάτω από 0,29. Έτσι, το νέο Compass προκύπτει ως το πιο αεροδυναμικό Jeep που έχει διατεθεί ποτέ στην Ευρώπη με περισσότερο ωφελημένες τις ηλεκτρικές εκδόσεις που παρουσιάζουν αυτονομία έως και τα 650 χλμ./φόρτιση.
Αυτό αποδεικνύει περίτρανα πως στο εξηλεκτρισμένο μονοπάτι που ακολουθεί η Jeep, η τεχνολογική πρόοδος και ο εμβληματικός σχεδιασμός της φίρμας μπορούν να συνυπάρξουν σε πλήρη αρμονία.