
Μένετε στην βόρεια Ελλάδα και θέλετε "να μαγειρέψετε πριν πεινάσετε" για τον χειμώνα; Το νέο υβριδικό εκχιονιστικό της Honda ξεκινά από περίπου 3.800 ευρώ. Διαθέτει προβολείς LED, κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων και αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 0,27 λίτρων. Α, και μπορεί να πετάξει χιόνι σε απόσταση έως 35 μέτρων.
Το HSS960i, που παρουσιάστηκε πρόσφατα, είναι το νεότερο μοντέλο της αναπτυσσόμενης σειράς υβριδικών εκχιονιστικών της Honda Motor Co. Ναι, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που συνέβαλε στην ανάπτυξη των βενζινοηλεκτρικών αυτοκινήτων με το οικολογικό αυτοκίνητο Insight, τώρα ανοίγει νέους ορίζοντες για την πράσινη τεχνολογία στην απομάκρυνση του χιονιού.
Το HSS960i είναι ένας ελαφρύ εκχιονιστικό με τρυπάνι που διαπερνά χιόνι βάθους έως 52 εκατοστών και καθαρίζει ένα μονοπάτι πλάτους 62 εκατοστών. Αλλά δεν είναι ο πρώτος υβριδικός φυσητήρας χιονιού της Honda. Η εταιρεία άρχισε να πλασάρει υβριδικά μοντέλα το 2021 και τώρα διαθέτει μια σειρά 10 μοντέλων.

Η Honda ισχυρίζεται ότι η υβριδική διαμόρφωση εξοικονομεί καύσιμα και μειώνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αλλά η αρχική ιδέα ήταν να βελτιωθεί η χρηστικότητα για τον πελάτη. Όπως και στα υβριδικά οχήματα, ο ηλεκτροκινητήρας βελτιώνει τον έλεγχο σε ολισθηρές επιφάνειες, όπως ο πάγος.

Οι ηλεκτρικοί κινητήρες τροφοδοτούν τέσσερις τροχούς που περιστρέφουν μια ερπύστρια. Ο κινητήρας, εν τω μεταξύ, τροφοδοτεί τον ρότορα και τον ανεμιστήρα που "τρώει" το χιόνι και το εκτοξεύει.
Αν είστε πιο απαιτητικοί υπάρχει και το μοντέλο HSL2511 που μπορεί να αντιμετωπίσει χιόνι βάθους έως 120 cm και να χαράξει ένα μονοπάτι πλάτους 110 εκατοστών. Διαθέτει κινητήρα V2 0,688 λίτρων με ψεκασμό καυσίμου και κοστίζει Περίπου 11.700 ευρώ.
Η εταιρεία, που κατασκευάζει τα πάντα, από γεννήτριες ρεύματος, εξωλέμβιους κινητήρες και χλοοκοπτικές μηχανές έως μοτοσικλέτες και αεροσκάφη, είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές κινητήρων εσωτερικής καύσης στον κόσμο. Αυτά τα υβριδικά εκχιονιστικά υπογραμμίζουν τις προσπάθειές της να επιτύχει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2050 και να απεξαρτηθεί από τους κινητήρες καύσης καυσίμων στα αυτοκίνητα έως το 2040.