
Αν περιμένεις εκρήξεις και τσιμέντα να πέφτουν σαν τραπουλόχαρτα θα απογοητευτείς από την κατεδάφιση της γέφυρας Περραιβού στην Θεσσαλονίκη, η οποία πραγματοποιήθηκε κάπως πιο συμβατικά, πλην όμως εξίσου εντυπωσιακά. Η κατεδάφιση ολοκληρώθηκε αποκλειστικά με μηχανικά μέσα, δηλαδή με ειδικά μηχανήματα στις μπουλντόζες που χρησιμοποιήθηκαν για να σπάνε το σκυρόδεμα.

Χρειάστηκαν αρκετές ώρες και ιδιαίτερη προετοιμασία. Πριν την κατεδάφιση μηχανήματα έστρωσαν μουσαμά και χαλίκι σε μια ευρεία περιοχή στο οδόστρωμα κάτω από την γέφυρα, προκειμένου να συγκεντρώσουν εκεί τα μπάζα και να μην υπάρξουν φθορές στον δρόμο.
Το χαλίκι λειτούργησε σαν μονωτικό για την πτώση τσιμέντων, σίδερωνκαι άλλων μπάζων που προέκυψαν και έτσι τα τμήματα της γέφυρας που έπεσαν στο δρόμο δεν προκάλεσαν άλλες ζημιές.
Η επιλογή της κατεδάφισης αποκλειστικά με μηχανικά μέσα έγινε γιατί πρόκειται για αστική γέφυρα ουσιαστικά και εκείνο που προείχε στον σχεδιασμό ήταν η συνολική ασφάλεια της περιοχής, όχι μόνο κατά την καταστροφή αλλά και μετά σε περιβαλλοντικό επίπεδο.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του FlyOver Θεσσαλονίκης η γέφυρα θα αντικατασταθεί αργότερα, όσο προχωρά το έργο και θα είναι μια σύγχρονη γέφυρα με έμφαση στην μετακίνηση των πολιτών πεζή από και προς το δάσος του Σέιχ Σου, καθώς παραμένει η μοναδική δίοδος προς αυτό σε μια μεγάλη περιοχή.

Η νέα γέφυρα με βάση τη μακέτα θα είναι πολύ πιο σύγχρονη και αισθητικά πολύ καλύτερη, ενώ λειτουργικά θα παραμένει και η πιο σύντομη πρόσβαση σε ένα δάσος-ανάσα για την πόλη, ακόμη και για τα πυροσβεστικά οχήματα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.