Η νέα δημιουργία της Land Rover Classic κοστίζει όσο ένα supercar

Ένας κλασικός θρύλος των off road μοντέλων επιστρέφει από την Land Rover Classic, με σύγχρονη τεχνολογία και μπόλικο στυλ, αλλά με τιμή που είναι για πολύ λίγους.

Land Rover Defender V8 Soft Top
Land Rover Defender V8 Soft Top
Land Rover Defender V8 Soft Top
Land Rover Defender V8 Soft Top
Land Rover Defender V8 Soft Top
Land Rover Defender V8 Soft Top
Land Rover Defender V8 Soft Top

Μπορεί εδώ και καιρό να βρισκόμαστε εν αναμονή του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού Range Rover, αλλά και του επίσης ηλεκτρικού Defender Sport, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει χώρος και για τους νοσταλγούς της προηγούμενης γενιάς του εμβληματικού off roader.

Διαβάστε Επίσης

Η Land Rover Classic επιστρέφει με μια νέα εκδοχή του θρυλικού Defender, και αυτή τη φορά είναι ανοιχτό, πανίσχυρο και, φυσικά, πανάκριβο. Ο λόγος για το νέο Defender V8 Soft Top, ένα μοντέλο που μοιάζει με το αυθεντικό κλασικό, αλλά "κρύβει" από κάτω του σύγχρονη τεχνολογία και μια τιμή που ξεπερνά τα 270.000 ευρώ.

Land Rover Defender V8 Soft Top

Το μοντέλο βασίζεται στο δίπορτο, με κοντό μεταξόνιο ‘90’ και αποτελεί, όπως λέει η ίδια η εταιρεία, έναν φόρο τιμής στις καλύτερες στιγμές του Defender. H Land Rover Classic χρησιμοποιεί ως βάση οχήματα της περιόδου 2012-2016 και τα ανακατασκευάζει πλήρως, ώστε να παραδίδονται σε κατάσταση "εργοστασιακού".

Εξατομίκευση

Η υφασμάτινη κουκούλα είναι χειροποίητη, με ιμάντες και δεσίματα εμπνευσμένα από την αμερικανική έκδοση NAS των '90s. Η εξατομίκευση φυσικά δεν έχει όρια, κάτι που σημαίνει πως από χρώματα, υλικά, ζάντες και επιγραφές, μέχρι πιο εξωτικά στοιχεία, όπως βάσεις για σανίδες του σερφ ή ψυγείο κρασιού, η LR Classic μπορεί να το κάνει πραγματικότητα.

Land Rover Defender V8 Soft Top

Όμως το πραγματικά αδιαπραγμάτευτο κομμάτι, είναι αυτό που βρίσκεται κάτω από το καπό: ένας V8 5.0 λίτρων που αποδίδει 404 ίππους και 515 Nm ροπής, σε συνδυασμό με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF και τετρακίνηση.

Για να ελεγχθεί αυτή η δύναμη, η Land Rover Classic έχει αναβαθμίσει πλήρως την ανάρτηση με νέα ελατήρια, αντιστρεπτικές δοκούς της Eibach και αμορτισέρ Bilstein.

Land Rover Defender V8 Soft Top

Επένδυση

Τα φρένα δεν έμειναν εκτός εξίσωσης, με τις νέες τετραπίστονες δαγκάνες της Alcon να συνδυάζονται με δίσκους 335 χλστ. μπροστά και 300 χλστ. πίσω. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Land Rover Classic, "η πέδηση είναι εμπνευσμένη και σίγουρη", μία μάλλον διακριτική περιγραφή για το τι πραγματικά μπορεί να κάνει το σύστημα φρένων.

"Στη Land Rover Classic προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις, δουλεύοντας μαζί με τους πελάτες μας, ώστε να απολαμβάνουν ένα όχημα σχεδιασμένο και κατασκευασμένο αποκλειστικά για εκείνους, από τον ίδιο τον κατασκευαστή", δήλωσε ο επικεφαλής της LR Classic, Dominic Elms.

Φυσικά, αυτή η εξατομίκευση έρχεται με το ανάλογο τίμημα. Όμως για τους πολυάριθμους λάτρεις του Defender, ίσως να είναι και μια επένδυση που αξίζει μέχρι το τελευταίο ευρώ.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Best of Network