
Ο ανταγωνισμός για την κορυφή των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι πάντα έντονος και εμφανίζει ανακατατάξεις στις ταξινομήσεις. Ωστόσο, τον Μάρτιο, ένα συγκεκριμένο μοντέλο κατάφερε να ξεχωρίσει και να ανέβει στην πρώτη θέση των πωλήσεων, αφήνοντας πίσω του πιο "παραδοσιακούς" ηγέτες της αγοράς. Και το πιο εντυπωσιακό; Βρίσκεται μόλις λίγους μήνες στην Ελλάδα.

Ο λόγος για το νέο Citroen C3, το οποίο κατέγραψε τις περισσότερες ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων ανεξαρτήτως κατηγορίας στην Ελλάδα για τον Μάρτιο του 2025, με 664 πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 5,2%. Πρόκειται για μια εντυπωσιακή επίδοση, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι το μοντέλο βρίσκεται στην αρχή του εμπορικού του κύκλου.
Ακόμη πιο χαρακτηριστική είναι η επίδοσή του στην κατηγορία B-SUV, όπου κατέλαβε την πρώτη θέση για τον Μάρτιο με μερίδιο αγοράς 14,6%. Στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς συνολικά, το νέο C3 παρέμεινε εξαιρετικά ανταγωνιστικό, με 1.625 ταξινομήσεις και μερίδιο 13,6%, κατακτώντας τη δεύτερη θέση στην κατηγορία.
Η επιτυχία αυτή δεν ήρθε τυχαία. Η Citroen φαίνεται πως πέτυχε έναν ιδανικό συνδυασμό χαρακτηριστικών, προσεγγίζοντας με στρατηγική ακρίβεια το ελληνικό κοινό. Το νέο Citroen C3 προσφέρει μοντέρνα σχεδίαση, υψηλή τεχνολογική υπεροχή, τη γνωστή "γαλλική" άνεση και μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή, στοιχεία που καθιστούν το αυτοκίνητο ιδιαίτερα ελκυστικό για κάθε οδηγό που αναζητά σύγχρονες λύσεις κινητικότητας με προσβασιμότητα.
Μέχρι στιγμής, οι πωλήσεις αφορούν αποκλειστικά την έκδοση βενζίνης, αλλά μέσα στο δεύτερο τρίμηνο αναμένονται και οι υβριδικές εκδόσεις. Επιπλέον, έχει ήδη ξεκινήσει η διάθεση του Citroen e-C3, της αμιγώς ηλεκτρικής εκδοχής του μοντέλου, η οποία υπόσχεται να φέρει την ηλεκτροκίνηση πιο κοντά στο ευρύ κοινό. Με τιμή εκκίνησης από 18.900 ευρώ (συμπεριλαμβανομένης της επιδότησης "Κινούμαι Ηλεκτρικά 3"), αυτονομία 326 χλμ. και δυνατότητα γρήγορης φόρτισης, το e-C3 αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τη δυναμική του μοντέλου στην αγορά.