Aston Martin: To next big thing δεν είναι τα αυτοκίνητα

Σύμφωνα με το αφεντικό της Aston Martin, τα μεγάλα έσοδα για τις εταιρείες κύρους στο μέλλον δεν είναι τα αυτοκίνητα αλλά κάπου άλλου και εκεί σκοπεύει να επενδύσει και η βρετανική εταιρεία.

Aston Martin Residences Miami
Aston Martin Residences Miami
Aston Martin Residences Miami
Aston Martin Residences Miami
Aston Martin Residences Miami
Aston Martin Residences Miami

Όσο θα περιμένετε να παρουσιαστούν οι μελλοντικές Aston Martin, ετοιμαστείτε και για κάποια κτίρια που θα φέρουν την υπογραφή της βρετανικής φίρμας. Δεν θα πρόκεται για τεράστιες κατοικίες σε σχήμα Vanquish, ούτε για διαμερίσματα που τροφοδοτούνται από τους κάποιον κινητήρα V8.

Διαβάστε Επίσης

Όχι, πρόκειται για υπερ-εξατομικευμένες κατοικίες, σχεδιασμένες για να ταιριάζουν απόλυτα με την Aston Martin που βρίσκεται στο γκαράζ σας.

Aston Martin Residences Miami

Η ιστορική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη βάλει την υπογραφή της σε έναν πολυτελή ουρανοξύστη στο Μαϊάμι, ακολουθώντας τα χνάρια άλλων μεγάλων εταιρειών όπως οι Porsche, Bentley, Mercedes, ακόμη και της Pagani. Παράλληλα, υπάρχουν ήδη μερικές ιδιωτικές κατοικίες στη Νέα Υόρκη και το Τόκιο.

Ο πρώην CEO της Bentley, Adrian Hallmark, μίλησε σε πρόσφατη ενημέρωση του τύπου, δηλώνοντας ότι έχει αλλάξει άποψη για τον τομέα της "επέκτασης της μάρκας" μέσω προϊόντων όπως αρώματα, ρολόγια, καπέλα και t-shirts.

Aston Martin Residences Miami

"Αυτό δεν αποφέρει σημαντικά έσοδα, ενώ το μόνο που συλλέγει, είναι σκόνη στις γωνίες των εκθετηρίων των αντιπροσώπων. Δεν προσφέρει πραγματική αξία”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενος σε αυτά τα προϊόντα ως "φυλετικά αξεσουάρ", ο Hallmark τόνισε ότι λειτουργούν πολύ καλά στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά εάν κοιτάξει κανείς τα ρούχα από κασμίρ, τα δερμάτινα αξεσουάρ και τις τσάντες, θα διαπιστώσει ότι δεν μετασχηματίζουν την επιτυχία μιας αυτοκινητοβιομηχανίας. "Τα αυτοκίνητα τα καταφέρνουν πολύ καλύτερα σε αυτό,” πρόσθεσε.

Aston Martin Residences Miami

Ωστόσο, όταν πρόκειται για ακίνητα και σχεδίαση, οι πελάτες είναι "πολύ πιο ανοιχτοί” στην ιδέα των brands να επεκταθούν σε αυτούς τους τομείς. Σημείωσε το παράδειγμα της Bentley με τη συλλογή ‘Home’: "Δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε έσοδα ετησίως, περισσότερο από κάποια ονόματα από τον χώρο της μόδας που κατασκευάζουν έπιπλα”.

Aston Martin Residences Miami

Αυτό συμβαίνει επειδή οι πελάτες θεωρούν τις μάρκες ως "status symbol”, και επομένως το σπίτι, πρέπει να βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με το αυτοκίνητο.

Υπάρχει, όμως, και μια άλλη διάσταση. "Φανταστείτε μια μέρα που τα αυτοκίνητα θα απαγορεύονται στις πόλεις. Όμως τα κτίρια επιτρέπονται, όπως και τα έπιπλα”, είπε ο Hallmark. "Θα έλεγα ότι τα ακίνητα και τα υψηλού σχεδιασμού αντικείμενα είναι τα επόμενα ‘ειδικά’ προϊόντα”. Μέχρι τότε, ας συνεχίζουμε να φανταζόμαστε ένα σπίτι σε σχήμα Vanquish.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network