Καθώς οδεύουμε προς την ημερομηνία παρουσίασης του πρώτου μοντέλου της νέας εποχής της Jaguar, η βρετανική εταιρεία παρουσίασε την ανανεωμένη ταυτότητα του branding της, σηματοδοτώντας παράλληλα την έναρξη της αμιγώς ηλεκτροκίνητης εποχής της.
Η Jaguar μας αποκαλύπτει λοιπόν το νέο της λογότυπο πριν από την αποκάλυψη στις 3 Δεκεμβρίου του Jaguar Design Vision Concept, προπομπού του πολυτελούς ηλεκτρικού σεντάν παραγωγής που θα ακολουθήσει το 2025.
![Jaguar New Brand Identity](https://www.topgeargreece.gr/Content/ImagesDatabase/06/065343f8d666480a943691e3537c1caa.jpg?v=1&maxwidth=650&)
Η εταιρεία λέει ότι η επανατοποθέτησή της βασίζεται στη φιλοσοφία του ιδρυτή της, Sir William Lyons, ο οποίος έχει δηλώσει πως: "Μια Jaguar δεν πρέπει να είναι αντίγραφο κανενός". Η ανανεωμένη σχεδιαστική γλώσσα και τα γραφικά, στοχεύουν να επικοινωνήσουν τη μετάλλαξη της Jaguar τόσο στιλιστικά, όσο και αναφορικά με τη φιλοδοξία της να διεκδικήσει ξανά τη θέση της στα πολυτελή οχήματα.
Η ανανεωμένη ταυτότητα επικεντρώνεται σε τέσσερα βασικά στοιχεία σχεδιασμού. Το πρώτο είναι το "Device Mark", ένα μινιμαλιστικό νέο λογότυπο που αποδίδεται με μια χαρακτηριστική γραμματοσειρά, αξιοσημείωτη για τη συμμετρία της.
![Jaguar New Brand Identity](https://www.topgeargreece.gr/Content/ImagesDatabase/5a/5a3f32f3dca1412bba88a03f7593d84d.jpg?v=1&maxwidth=820&)
Στη συνέχεια, ακολουθεί το "Strikethrough", ένα οριζόντιο γραφικό μοτίβο που φαίνεται ότι προορίζεται να αφήσει το σημάδι του στα μελλοντικά μοντέλα.
Έπειτα έχουμε τα "Πληθωρικά χρώματα", τα οποία δείχνουν τη σύνδεση της Jaguar με την τέχνη. Τέλος, τα "Makers Marks" είναι δύο σύμβολα, το παραδοσιακό της Jaguar και ένα νέο μονόγραμμα που ενσωματώνει το γράμμα j (ενδεχομένως και r).
![Jaguar New Brand Identity](https://www.topgeargreece.gr/Content/ImagesDatabase/a2/a2c98666c4c04f7d9d67744946f12bd7.jpg?v=1&maxwidth=820&)
Αυτές οι οπτικές αναβαθμίσεις θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο επερχόμενο πρωτότυπο μοντέλο και θα ενσωματωθούν στα τρία αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής, που η Jaguar έχει υποσχεθεί να λανσάρει πριν από το 2030.
![Jaguar New Brand Identity](https://www.topgeargreece.gr/Content/ImagesDatabase/4c/4c7154c0190947cdb283955399c18b33.jpg?v=1&maxwidth=820&)
Ο καθηγητής Gerry McGovern, Chief Creative Officer της Jaguar, περιγράφει αυτό το rebranding ως μια επιστροφή στις ρίζες της μάρκας, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. "Πρόκειται για μια επανασχεδίαση που επαναφέρει την ουσία της Jaguar, επιστρέφοντας την στις αξίες που την έκαναν κάποτε τόσο αγαπητή, αλλά διατηρώντας την σε συνάρτηση με ένα σύγχρονο κοινό. Δημιουργούμε την Jaguar για το μέλλον, αποκαθιστώντας το κύρος της ως μάρκας που εμπλουτίζει τη ζωή των πελατών μας και της κοινότητας της Jaguar".
![Jaguar New Brand Identity](https://www.topgeargreece.gr/Content/ImagesDatabase/79/7926c1592bc74be4b822ab20aeffbce1.jpg?v=1&maxwidth=820&)
Εν τω μεταξύ, ο διευθύνων σύμβουλος της Jaguar, Rawdon Glover, χαρακτήρισε τη μεταμόρφωση ως "πλήρη επαναφορά", προσθέτοντας ότι η ομάδα που ανέλαβε να την φέρει εις πέρας, έπρεπε να έχει "άγνοια φόβου".
Tα αποκαλυπτήρια του Jaguar Design Vision Concept, θα συνοδευτούν από μια σειρά εκθέσεων γκαλερί στο Μαϊάμι, σε δύο ξεχωριστές τοποθεσίες. Οι εκθέσεις θα περιλαμβάνουν έργα "πρωτοποριακών αναδυόμενων καλλιτεχνών, που μοιράζονται το ήθος της να μην αντιγράφει τίποτα".