Το σασί CSR της Caterham, πρωτοεμφανίστηκε σε ένα Seven το 2005 και επομένως αυτές τις μέρες πλησιάζει τα 20α του γενέθλια. Η καλύτερη αφορμή για την Caterham, ώστε να παρουσιάσει μια περιορισμένη έκδοση, με την ονομασία CSR Twenty.
Αυτό που την κάνει μοναδική, είναι ότι το πλαίσιο (το οποίο η Caterham αποκαλεί το "πιο διακριτικό" της) προσφέρεται για πρώτη φορά μαζί με τον κινητήρα Ford Duratec 2.0 λίτρων του Seven 420.

Βλέπετε, ο συγκεκριμένος τετρακύλινδρος κινητήρας είναι ο πιο δημοφιλής της Caterham, αποδίδει 210 ίππους και έχει κόκκινο στις 7.600 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0-100 km/h έρχεται σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 218 km/h.
Το CSR Twenty διαθέτει επίσης εσωτερική ανάρτηση εμπρός και ανεξάρτητη πίσω για να κάνει το τιμόνι όσο το δυνατόν πιο άμεσο και να δώσει στο πίσω μέρος όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πρόσφυση. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 5 σχέσεων, ενώ υπάρχουν αεριζόμενα εμπρός φρένα και τετραπίστονες δαγκάνες.

Το αφεντικό της Caterham, Bob Laishley, αναφέρει πως "αναμφίβολα το πιο premium Seven που έχουμε κατασκευάσει ποτέ". Για το σκοπό αυτό, το ταμπλό έχει αποκτήσει σατινέ φινίρισμα από carbon και Alcantara στο λεβιέ ταχυτήτων, το χειρόφρενο και τα μαρσπιέ.
Εν τω μεταξύ, τα καθίσματα έχουν επένδυση από υψηλής ποιότητας δέρμα, με ακόμα περισσότερο Alcantara, κόκκινες ραφές και φυσικά τα λογότυπα CSR Twenty. Απαραίτητη πινελιά, μια αριθμημένη πλακέτα για κάθε ένα από τα -προφανώς- είκοσι Twenty, βελούδινα μαύρα πατάκια και ένα δερμάτινο τιμόνι Momo.

Εξωτερικά, το μπροστινό μέρος του CSR Twenty έχει το στυλ ενός 620, φώτα LED εμπρός και πίσω και ζάντες 15 ιντσών αποκλειστικές για αυτή την έκδοση του Seven. Προσφέρονται δύο επιλογές χρωμάτων: Kinetic Grey και Dynamic Silver.

Η τιμή είναι αναμενόμενα τσουχτερή. Έως αρκετά τσουχτερή. Κοστίζει 96.000 ευρώ, που είναι πολλά, όταν σκέφτεστε ότι το βασικό 420 ξεκινά από 50.000 ευρώ. Και το ένα από τα 20 Twenty είναι στην πραγματικότητα ένα από τα 40 Twenty, καθώς επιπλέον 20 αυτοκίνητα έχουν υπολογιστεί για την αγορά των ΗΠΑ.
Από την άλλη πλευρά όμως, έχεις και τον Laishley να δηλώνει πως: "Όταν το συνδυάζετε με τις συναρπαστικές δυνατότητες του πλαισίου CSR, αυτό είναι πραγματικά ένα Caterham κατασκευασμένο για μακρινά ταξίδια". Τελικά ίσως και να αξίζει τον κόπο (βλέπε χρήματα).