Οι τίτλοι είναι πάντοτε συναρπαστικοί και δεν αποδίδονται μόνο σε ανθρώπους, αλλά ενίοτε και σε αυτοκίνητα. Και το τελευταίο διάστημα, είναι πολύ της μόδας. Το πιο ελαφρύ, το πιο πολυτελές, το πιο γρήγορο. Ε λοιπόν, είναι η σειρά της Hennessey να τοποθετηθεί.
Η οποία μόλις τοποθέτησε ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο στο Venom F5 Roadster (που πλέον ονομάζεται "M”) δημιουργώντας έτσι το πιο ισχυρό χειροκίνητο αυτοκίνητο στον κόσμο. Θα κατασκευαστούν μόλις 12 και όλα έχουν ήδη πωληθεί, παρά την αστρονομική τιμή που ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια ευρώ.
Όσον αφορά τους αριθμούς, οι 1.817 ίπποι και τα 1.617 Nm από τον twin-turbo V8 "Fury” παραμένουν αμετάβλητα, όπως και η κατεύθυνσή τους προς τους πίσω τροχούς. Αυτό που έχει αλλάξει, είναι οι σχέσεις μετάδοσης, που σημαίνει ότι ο οδηγός δεν θα έχει πρόσβαση στο πλήρες απόθεμα ισχύος μέχρι την τέταρτη ταχύτητα, ώστε να επιτυγχάνεται μια πιο γραμμική επιτάχυνση, αντί για μια γροθιά ισχύος στο στομάχι.
Κιβώτιο παλιάς σχολής
Μιλώντας στο TopGear.com, ο John Hennessey δήλωσε: "Είναι ένα πραγματικό χειροκίνητο κιβώτιο. Έτσι, όταν το αριστερό σας πόδι πατάει τον συμπλέκτη, υπάρχει ένα καλώδιο συνδεδεμένο με το κιβώτιο ταχυτήτων και όχι ένας υπολογιστής που προσπαθεί να ερμηνεύσει τι νομίζει ότι θέλετε να κάνετε. Είναι παλιάς σχολής και όσο περισσότερο γίνεται αναλογικό.”
"Πάντα πιστεύαμε ότι το χειροκίνητο κιβώτιο συνδέει πραγματικά τον οδηγό με το αυτοκίνητο. Το να έχεις πρόσβαση σε έναν φυσικό μοχλό πάνω από το γκάζι και τα φρένα κ.ο.κ. απλά προσθέτει στην απόλαυση. Είναι κάτι που πάντα θέλαμε να κάνουμε και οι πελάτες μας το ζητούσαν από την αρχή”.
Θα επιχειρήσει ρεκόρ ταχύτητας
Δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το πώς το νέο κιβώτιο επηρεάζει την επιτάχυνση 0-100 km/h ή την τελική ταχύτητα, αλλά η Hennessey επιβεβαίωσε ότι μια απόπειρα να πάρει το ρεκόρ των 427,4 km/h από το δικό της Venom GT Spyder, θα μπορούσε να επιχειρηθεί τον ερχόμενο χειμώνα.
"Οι αρχικές δοκιμές έδειξαν ότι αν ένας πελάτης θέλει να βγει και να πιάσει 400 km/h με την οροφή ανοιχτή, η ραχιαία πτέρυγα (σ.σ. αυτή με την αμερικανική σημαία στο πίσω μέρος) προσθέτει επιπλέον σταθερότητα στο αυτοκίνητο”, ανέφερε ο Hennessey. "Το F5-M δεν έχει να κάνει με τους χρόνους γύρου και τους αριθμούς, έχει να κάνει με την εμπειρία του οδηγού. Θα είναι το πιο ελκυστικό και καθηλωτικό αυτοκίνητο που έχουμε κατασκευάσει μέχρι σήμερα”.
Μιλώντας για αυτό το ραχιαίο πτερύγιο των 55 ιντσών, είναι μία από τις πολλές εξωτερικές τροποποιήσεις που περιλαμβάνουν τον εξίσου νέο αεραγωγό στην οροφή. Υπάρχουν νέοι αεραγωγοί που είναι τοποθετημένοι στο μπροστινό splitter, οι οποίοι, μαζί με τα άλλα τμήματα του κιτ αμαξώματος, φαίνονται ελαφρώς λεπτότεροι από αυτούς που συναντάμε στο "συμβατικό” F5 Roadster.
Φαίνεται ότι και οι ζάντες έχουν διαφοροποιηθεί ελαφρώς, ενώ και το χρώμα του αμαξώματος είναι καινούργιο. Στο εσωτερικό, η πιο εμφανής αλλαγή είναι αναμενόμενα ο μοχλός ταχυτήτων από αλουμίνιο και carbon. Α, και οι διακόπτες για τα παράθυρα είναι εμπνευσμένοι από "μαχητικά αεροσκάφη”. Άλλωστε με τους ρυθμούς που μπορείς να κινηθείς, είναι πολύ πιθανό να πιστέψεις πως βρίσκεσαι μέσα σε ένα.