Απίστευτο και όμως αληθινό: ροπή 1.500 Nm σε κάθε τροχό

Ο νέος ηλεκτροκινητήρας 5ης γενιάς της Protean, oνομάζεται "Pd18", αποδίδει έως και 1.500 Nm και μπορεί να τοποθετηθεί σε τροχούς 18 ιντσών. Τώρα πολλαπλασιάστε επί τέσσερα για να καταλάβετε το σοκ όταν πατήσεις γκάζι.

Protean Pd18

Είναι κάτι που σίγουρα έχεις ξανακούσει, ειδικά αν παρακολουθείς τα όσα συμβαίνουν στη σκηνή των ηλεκτρικών hypercars. Οι εξαιρετικά υψηλές αποδόσεις που αρκετά συχνά πλέον ξεπερνούν τους 1.000 ίππους, επιτυγχάνονται μέσω της τοποθέτησης τριών ή και τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων, από έναν σε κάθε τροχό.

Διαβάστε Επίσης

Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν, το γεγονός ότι η τεχνολογία των κινητήρων εντός των τροχών (IWM) αναπτύσσεται. Που θα οδηγήσει όλο αυτό; Πιθανότατα σε ένα ακόμη άλμα στην απόδοση και τις επιδόσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον, με ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά, να είναι τα σημαντικά αποθέματα ροπής.

Protean Pd18

Προβολείς στο νέο IWM "Pd18” Generation 5 της Protean Electric με έδρα τη Μ. Βρετανία.

Η Protean μόλις ολοκλήρωσε τις δοκιμές και εκτιμά ότι μπορεί να αποδώσει έως και 1.500 Nm ροπής τοποθετημένο σε τροχό 18 ιντσών. Για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης, η Mercedes SL 65 Black Series αποδίδει συνολικά περίπου 1.000 Nm ροπής. Η Pd18 θα αποδίδει 1,5 φορά αυτή τη ροπή. Με μια διαφορά. Θα την αποδίδει ανά τροχό. Αφού πρώτα καθήσεις, κάνε την πράξη.

Protean Pd18

Για να πάρει αρχικά την έγκριση, η Protean έπρεπε να αποδείξει ότι το IWM της θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ανθεκτικότητας που αντιστοιχούν σε περίπου 15 χρόνια300.000 χιλιόμετρα) χρήσης. Αυτό περιελάμβανε απαιτητικές δοκιμές σε διάφορες καταστάσεις, όπως η διέλευση από δρόμο με λακκούβες.

Protean Pd18

Ο επικεφαλής τεχνολογίας της εταιρείας, Stephen Lambert, δήλωσε σχετικά: "Η ομάδα μας έχει επενδύσει σημαντικά στις διαδικασίες δοκιμών και επικύρωσης για να διασφαλίσει ότι το Gen 5 IWM, το οποίο εκτίθεται σε ισχυρούς κραδασμούς, δονήσεις, θερμικό κύκλο, άμμο, σκόνη, νερό και χημική μόλυνση, είναι σχεδιασμένο για να αντέξει, εξασφαλίζοντας ένα μέλλον με μηδενική κατανάλωση σε πολλά διαφορετικά είδη οχημάτων".

Δεν υπάρχει ακόμη καμία αναφορά για το πότε θα μπορούσαμε να δούμε το Pd18 να γίνεται μαζικό, αλλά με την έγκριση που έχει πλέον αποκτηθεί, λογικά θα πρέπει να αναμένουμε εξελίξεις μέσα στους επόμενους μήνες.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network