Σίγουρα κάποια στιγμή θα έχεις διαβάσει πως για κάποιους κατασκευαστές, το υδρογόνο αποτελεί μία από τις πιθανές μελλοντικές επιλογές συστημάτων κίνησης, πέρα από την παραδοσιακή των κινητήρων εσωτερικής καύσης και πλέον, της ηλεκτροκίνησης.
Η Plug, αποτελεί συνεργάτη της Renault, και όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη 31 Ιουλίου, έχει ήδη φτάσει τους 13 σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου (HRS) σε 5 ευρωπαϊκές χώρες τα τελευταία δύο χρόνια.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, διαθέτει πάνω από 250 σταθμούς, με τον μεγαλύτερο να αναμένεται να καταναλώνει σχεδόν μισό τόνο υδρογόνου σε ημερήσια βάση.
Παραγγελία 25 μεγαβάτ
Η Plug εξασφάλισε πρόσφατα μια παραγγελία για 25 μεγαβάτ (MW) συστημάτων ηλεκτρολύτη μεμβράνης ανταλλαγής πρωτονίων (PEM) από έναν ευρωπαϊκό πελάτη. Το ευρωπαϊκό πελατολόγιο της Plug στον τομέα της διαχείρισης υλικών, περιλαμβάνει μεγάλα ονόματα εταιρειών, όπως οι Amazon, Stef, ASDA και Lidl.
Τα τελευταία δύο χρόνια, η εταιρεία κατάφερε να μειώσει σημαντικά τον χρόνο διάθεσης στην αγορά ενός σταθμού ανεφοδιασμού από 18 μήνες σε 6 μήνες, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Andy Marsh.
Αυτή τη στιγμή, όλα τα συστήματα βρίσκονται είναι σε θέση να λειτουργήσουν, με πολλά από αυτά να έχουν ήδη τεθεί σε λειτουργία. Τα υπόλοιπα συστήματα αναμένεται να είναι πλήρως λειτουργικά "μέχρι το καλοκαίρι", δήλωσε η εταιρεία.
Οι σταθμοί θα υποστηρίζουν επίσης τις εγκαταστάσεις της Plug και τις τοποθεσίες HYVIA, μιας κοινοπραξίας μεταξύ της Plug και της Renault, με στόχο την κατασκευή ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.
Στο εργοστάσιό της στη Γεωργία, η Plug διαθέτει δυναμικότητα παραγωγής υδρογόνου 15 τόνων ημερησίως, γεγονός που της δίνει τη δυνατότητα παροχής τεχνολογίας ηλεκτρολύτη PEM στους πελάτες.