Mudmaster: Ίσως η πιο "σκληρή" έκδοση του Isuzu D-Max (εικόνες)

Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν περισσότερο χάλυβα, αυξημένο ύψος και φυσικά snorkel για την περίπτωση που θελήσεις να τσεκάρεις τις δυνατότητές του ως υποβρύχιο.

Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster
Isuzu D-Max Mudmaster

Η τρέχουσα γενιά D-Max ίσως μείνει γνωστή για τον μεγαλύτερο αριθμό ειδικών εκδόσεων από οποιοδήποτε τρέχον αυτοκίνητο παραγωγής. Εντάξει, προφανώς η παραπάνω πρόταση εμπεριέχει μια δόση υπερβολής, όπως άλλωστε και το D-Max Mudmaster.

Διαβάστε Επίσης

Έτσι ονόμασε η Isuzu την πιο πρόσφατη ειδική έκδοση του pick-up της, που μόνο ως τέτοιο δεν δείχνει. Ο "βασιλιάς της σκόνης” σε μια πιο καλλιτεχνικής φύσεως μετάφραση λοιπόν, είναι εξοπλισμένος με σχεδόν κάθε εκτός δρόμου τροποποίηση που μπορείς να φανταστείς.

Isuzu D-Max Mudmaster

Οι βασικές αλλαγές περιλαμβάνουν ένα νέο κιτ ανύψωσης που αυξάνει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 4,44 εκατοστά, ένα ενισχυμένο χαλύβδινο πλαίσιο και μια επανατοποθετημένη εισαγωγή αέρα που θα λειτουργεί ως αναπνευστήρας (snorkel).

Υπάρχει επίσης ένας ικανότατος "εργάτης” τοποθετημένος πίσω από τον μπροστινό προφυλακτήρα και πρόσθετοι ιμάντες ρυμούλκησης. Το Mudmaster διαθέτει αναμφίβολα περισσότερο χαρακτήρα αισθητικά, χάρη στους επιπλέον προβολείς στη μάσκα, μια φωτιζόμενη μπάρα στην οροφή και μεγαλύτερες ζάντες "Hurricane" 20 ιντσών.

Χωρίς αλλαγές στα μηχανικά μέρη

Isuzu D-Max Mudmaster

Μαζί με τα μπόλικα διακοσμητικά και επενδύσεις περιμετρικά του αυτοκινήτου, υπάρχει και μια επιγραφή κατά μήκος των θυρών, έτσι ώστε οι γύρω σου να γνωρίζουν ποια από τις ειδικές εκδόσεις D-Max είναι αυτή που βλέπουν.

Isuzu D-Max Mudmaster

Ωστόσο, δεν αναφέρονται αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, οπότε εξακολουθούμε να μιλάμε για έναν 4κύλινδρο diesel 2.0 λίτρων που παράγει 163 ίππους και 360 Nm ροπής. Όσο συναρπαστικό και αν φαίνεται το Mudmaster, οι προδιαγραφές του κινητήρα σημαίνουν ότι θα χρειαστείς περίπου 13 δευτερόλεπτα για να φτάσεις τα 100 km/h. Λογικά ο εξοπλισμός θα περιλαμβάνει και το γνωστό αυτοκόλλητο "πας πιο γρήγορα, αλλά πάω παντού".

Η Isuzu αναφέρει ότι στη Μ. Βρετανία, οι τιμές για την έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο θα ξεκινούν από τα 43.400 ευρώ, ενώ θα χρειαστεί να καταβάλεις επιπλέον δύο χιλιάρικα για την αντίστοιχη με αυτόματο κιβώτιο.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network