Πριν από μερικές ημέρες η Xiaomi πραγματοποίησε την ετήσια συνάντηση με τους μετόχους και το κοινό, μια συνάντηση κατά την οποία παρουσιάστηκε το εντυπωσιακό Xiaomi SU7 Ultra. Το αυτοκίνητο το οποίο, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Xiaomi, Lei Jun, θα τοποθετήσει τον κινεζικό κολοσσό κινητής τηλεφωνίας στις κορυφαίες θέσεις των ταχύτερων γύρων στο Nurburgring.
O Lei Jun, όμως μέχρι πρότινος δεν μπορουσε να ξέρει τι ακριβώς σημαίνουν όλα αυτά γιατί δεν οδηγούσε ούτε καν για να πηγαίνει στη δουλειά του.
Πριν από περισσότερα από δέκα χρόνια, όταν ξεκινούσε ουσιαστικά την εταιρεία με την οποία έφτασε στην κορυφή των προϊόντων τεχνολογίας, ξεκίνησε να έχει έναν οδηγό πλήρους απασχόλησης. Έτσι δεν χρειάστηκε να μάθει να οδηγεί.
Όταν η Xiaomi ανακοίνωσε την απόφαση να κατασκευάσει αυτοκίνητα και να μπει στην αυτοκινητοβιομηχανία, αποφάσισε να οδηγήσει ο ίδιος, καθώς όπως εξήγησε ο ίδιος ήθελε να καταλάβει τα αυτοκίνητα.
Μάλιστα σε μια δημοσίευσή του έγραψε χαρακτηριστικά, "Γιατί εταιρείες όπως η Ferrari και η Porsche κατασκευάζουν τόσο υπέροχα αυτοκίνητα; Ανακάλυψα ότι οι CEO και οι ιδρυτές τους είναι οι ίδιοι οδηγοί αγώνων αυτοκινήτων. Αυτό με ενέπνευσε να πάρω τη δική μου άδεια αγώνων".
Νωρίτερα από την αγωνιστική άδεια είχε πάρει και την κανονική άδεια οδήγησης. Ξεκίνησε αφήνοντας τον οδηγό του να καθίσει στη θέση του συνοδηγού. Οι συνάδελφοί του αστειεύονταν ότι ο σωφέρ του είχε μεγάλο κύρος για να οδηγεί το ίδιο το αφεντικό αλλά εκείνος δεν πτοούταν.
Στην πορεία άρχισε να δανείζεται αυτοκίνητα και να νοικιάζει σε ειδικές εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες test drives στην Κίνα. Ακόμη και στο πάρκινγκ της εταιρείας δανειζόταν αυτοκίνητα που του φαίνονταν διαφορετικά από όσα είχε οδηγήσει μέχρι τότε και στην συνέχεια συζητούσε με τους ιδιοκτήτες τους για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου και γιατί το είχαν επιλέξει.
Μέσα σε τρία χρόνια, οδήγησε περισσότερα από 170 αυτοκίνητα και οι σημειώσεις και το υλικό που συγκέντρωνε έφτασαν συνολικά τις 200.000 λέξεις. Παράλληλα, διάβαζε βιογραφίες θρύλων της αυτοκινητοβιομηχανίας και παρακολουθούσε ταινίες αγώνων.
Έθεσε έναν στόχο για τον εαυτό του: να γίνει ένας από τους καλύτερους οδηγούς ανάμεσα στους CEO των εγχώριων αυτοκινητοβιομηχανιών και να μπορεί να συμμετέχει σε αγώνες με αυτοκίνητα.
Έτσι πρόσφατα απέκτησε την άδεια αγωνιστικού αυτοκινήτου και το μοιράστηκε με υπερηφάνεια με τους ακόλουθούς του στο X, ενώ όπως δήλωσε περισσότερα απο 100 στελέχη της Xiaomi συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αγωνιστικής οδήγησης και πλέον διαθέτουν και εκείνοι αγωνιστική άδεια.