Αποκαλύφθηκε η νέα BMW M5 και είναι υβριδική με 727 ίππους και 100 κιλά ροπή (εικόνες)

Μήπως σε πειράζει που είναι υβριδική η νέα BMW M5; Τότε θα σε ενοχλεί που έχει 727 ίππους και 100 κιλά ροπή. Α, τώρα δεν σε πειράζει εε. Σε κάθε περίπτωση κάνε σοβαρό window shopping και μάθε τα πάντα για την 7η γενιά του θρυλικού σεντάν.

Μόλις παρουσιάστηκε η νέα BMW Μ5 και αναμφίβολα αυτό είναι είδηση στον πλανήτη της αριστερής λωρίδας και των ωραίων στροφών.

Η 7η πια γενιά του σπορ σεντάν-θρύλου της BMW είναι υβριδική και μπαίνει στην πρίζα και αν αυτό δεν σας αρέσει, σίγουρα θα σας αρέσει ότι χάρη στο ρεύμα έχει 100 κιλά ροπή(!) και 727 ίππους. Τώρα την βλέπετε με άλλο μάτι εεε;

Δύναμη με τα καντάρια

Όπως και να έχει είναι η πρώτη φορά που η M5 ενδίδει στην υβριδική τεχνολογία. Το συγκεκριμένο σύστημα M HYBRID συνδυάζει τον κινητήρα V8 με ένα ηλεκτρικό κινητήρα.

Η ισχύς του συστήματος είναι 727 hp (που αναπτύχθηκε από το συνδυασμό του κινητήρα εσωτερικής καύσης με έως 430 kW/585 hp και του ηλεκτροκινητήρα με έως 145 kW/197 hp).

Αυτό το σύστημα προέρχεται από τους αγώνες και συγκεκριμένα από το BMW M Hybrid V8 που παίρνει μέρος σε αγώνες αντοχής, όπως το Le Mans. Δίνει επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα και 0 - 200 km/h  σε 10,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα είναι 250 km/h ή 305 km/h με το πακέτο M Driver.

Είδατε πριν που είπαμε για 100 κιλά ροπή. Αυτό σημαίνει 1.000 Nm που ξεκολλάνε στην άσφαλτο από το συνδυασμό του κινητήρα εσωτερικής καύσης με έως και 750 Nm και του ηλεκτροκινητήρα με έως 280 Nm
Η BMW λέει ότι η εφαρμογή του συστήματος Μ Hybrid προσφέρει "διαμήκη και εγκάρσια δυναμική που δεν έχει προηγούμενο σε αυτό το τμήμα της αγοράς".

Εμφάνιση

Πολύ δυναμική. Φουσκωμένοι θόλοι, ειδικά για το μοντέλο διαφορετική σχεδίαση της κολόνας C που τη διαφοροποιεί σαφώς από τις από τη νέα BMW 5, ασυνήθιστα υψηλό ποσοστό επιφανειών βαμμένες στο χρώμα του, λογότυπο στο Hofmeister kink και νεφρά που φωτίζονται. 

Όλα αυτά μαζί δίνουν το παρουσιαστικό που της αξίζει. Α, υπάρχει και προαιρετική carbon οροφή που μειώνει το βάρος αρκετά. 

Θέλεις και άλλα στοιχεία

Η τελευταία έκδοση του κινητήρα V8 4,4 λίτρων με M TwinPower Turbo έχει πολλαπλή εξάτμιση με διασταυρούμενη διάταξη και βελτιστοποιημένο διαχωρισμό λαδιού. Εννοείται βελτιστοποιημένα για την πίστα συστήματα ψύξης και παροχής λαδιού. Α και η εξάτμιση έχει ηλεκτρικά ελεγχόμενα πτερύγια και φυσικά διπλά τελικά. Τέλεια. 

Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic προσφέρει τρια
προγράμματα αλλαγής ταχυτήτων
, μπορεί να λειτουργήσει με τη χρήση των paddles. H μπαταρία υψηλής τάσης με 18,6 kWh ωφέλιμης ενέργειας επιτρέπει μια ηλεκτρική αυτονομία 67 - 69 χιλιομέτρων κατά WLTP.

Αναμενόμενο το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης M xDrive και το ενεργό διαφορικό M στον πίσω άξονα. Ρύθμιση με προσανατολισμό προς τα πίσω (προφανώς) με τρεις λειτουργίες που μπορούν να επιλεγούν μέσω του μενού M Setup: 4WD, 4WD Sport και 2WD, οι οποίες στέλνει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με το σύστημα DSC απενεργοποιημένο (ναιιιιιι). 

Η νέα BMW M5 έχει σημαντικά μακρύτερο μεταξόνιο και φαρδύτερα μετατρόχια από ό,τι το προηγούμενο μοντέλο. Οι βάσεις στήριξης του κινητήρα και του πίσω άξονα έχουν αυξημένη ακαμψία.

Η προσαρμοστική ανάρτηση M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ είναι στον στάνταρ εξοπλισμό. Αν θες κεραμικά φρένα M Carbon θα τα πληρώσεις έξτρα.


Το κουμπί M Mode επιτρέπει την ατομική διαμόρφωση
περιεχομένου της οθόνης
και των επεμβάσεων του συστήματος υποβοήθησης οδηγού. Οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία ROAD, SPORT και προαιρετικά και τη λειτουργία TRACK. Αν πληρώσεις κάτι παραπάνω το πακέτο M Drive Professional περιλαμβάνει επίσης το M Laptimer και το Boost Control .

Τι γίνεται μέσα και πότε θα παρουσιαστεί 

Ένα σπορ αυτοκινήτο με νέο δερμάτινο τιμόνι M και καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών M. Η καμπύλη οθόνη BMW διαθέτει ειδικά για την M περιεχόμενο. Στάνταρ Merino δερμάτινες επενδύσεις, BMW Interaction Bar, εσωτερικό φωτισμό ειδικά για την M με Welcome Animation και πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή.

Έχει και αναβαθμισμένο BMW iDrive βασισμένο στο λειτουργικό σύστημα BMW 8.5. Το BMW Live Cockpit Professional περιλαμβάνει BMW Head-Up Display, Augmented View και το σύστημα πλοήγησης BMW Maps στον βασικό εξοπλισμό. 

Η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας BMW M5 θα γίνει στο Φεστιβάλ του Goodwood Speed στην Αγγλία τον Ιούλιο του 2024 ενώ η παραγωγή στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing ξεκινά τον Ιούλιο του 2024. Λίγο αργότερα θα εμφανίστει και η BMW M5 Touring. 

 

 

BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024
BMW M5 2024