Αυτό το Bizzarini 5300 GT είναι το τελευταίο από 24 συλλεκτικά

Η Bizzarrini ολοκλήρωσε την κατασκευή των 24 5300 GT που είχε ανακοινώσει και τώρα ετοιμάζεται για το supercar Giotto που αναμένεται τα επόμενα χρόνια.

Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά
Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά
Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά
Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά
Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά
Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά
Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά
Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά
Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά
Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά
Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά
Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά
Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά

Ένα Bizzarrini 5300 GT κάθε μήνα έβγαινε από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Αγγλία και αν αυτό σου φαίνεται χαοτικά μεγαλύτερο από τα 76 δευτερόλεπτα της Xiaomi, έχε υπόψη σου πως το Bizzarrini 5300 GT είναι μια χειροποίητη δημιουργία κατόπιν παραγγελίας που ο κάθε ιδιοκτήτης θέλει και τα δικά του. 

Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά

Ο ιδιοκτήτης του τελευταίου για παράδειγμα διάλεξε αυτή την απόχρωση του πράσινου της Bizzarrini που στο εργοστάσιο την ξέρουν ως Verde Bosco Ventiquattro. Είναι ένας κατάλληλος εορτασμός για το τέλος της παραγωγής αυτής της χειροποίητης σειράς, που βασίζεται στο αυθεντικό αυτοκίνητο που κέρδισε την κατηγορία του στις 24 ώρες του Le Mans το 1965.

Διαβάστε Επίσης

Όπως σε κάθε μέρος του προγράμματος συνέχισης του Corsa Revival, η επιλογή του χρώματος έχει τις ρίζες της στην αυθεντική ιστορία της Bizzarrini. Ένα αυτοκίνητο που κέρδισε concours, το οποίο ανήκει σε έναν Αμερικανό συλλέκτη και έχει μια σχεδόν πανομοιότυπη απόχρωση.

Ο ίδιος παραχώρησε γενναιόδωρα στην ομάδα της Bizzarrini πρόσβαση στο αυτοκίνητο για να συλλέξει δείγματα ώστε να δημιουργήσει ένα αντίστοιχο για αυτό το σύγχρονο Revival. 

Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά

Είναι μια προσέγγιση που εφαρμόζεται επίσης στα περιορισμένα παραδείγματα του αυτοκινήτου που είναι φινιρισμένα σε Bizzarrini Rosso Corsa - όπως ακριβώς και το αρχικό αυτοκίνητο που κέρδισε την κατηγορία Le Mans - όπου η ομάδα Bizzarrini εντόπισε ένα αρχικό πάνελ που ήταν κρυμμένο από το φως από τότε που βάφτηκε για πρώτη φορά, διατηρώντας τέλεια το Bizzarrini Rosso Corsa. Αυτή η απόχρωση προσαρμόστηκε στη συνέχεια χρωματικά για την έκδοση Revival Edition για να δημιουργηθεί το Bizzarrini Rosso Corsa 222.

Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά

Κάθε αυτοκίνητο της σειράς Revival είναι κατασκευασμένο με ένα ελαφρύ, μονοκόμματο σύνθετο αμάξωμα, πάνω σε ένα ατσάλινο πλαίσιο. Στο εσωτερικό, τα δύο καθίσματα προστατεύονται από έναν πιο ολοκληρωμένο κλωβό έξι σημείων και μια κυψέλη καυσίμου ασφαλείας, που πληροί τους κανονισμούς του παραρτήματος κανονισμών της FIA. 

Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά

Με διάταξη κινητήρα στο κέντρο και εμπρός, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση σύμφωνα με τις καινοτόμες προδιαγραφές Corsa που είχε σχεδιάσει ο ίδιος ο Giotto και δισκόφρενα παντού σε συνδυασμό με έναν 5.300 κυβικών εκατοστών V8 που ταιριάζει στην εποχή του και αποδίδει πάνω από 400 ίππους, η Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival έχει αναλογία ισχύος προς βάρος συγκρίσιμη με ένα σύγχρονο supercar.

Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά

Η παραγωγή ενός χειροποίητου 5300 GT Corsa Revival κάθε μήνα στις ειδικές εγκαταστάσεις της Bizzarrini στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι ένα σημάδι της ωριμότητας της επιχείρησης, καθώς συνεχίζει τις προετοιμασίες για την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου supercar, Bizzarrini Giotto.

Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά
 

Σχεδιασμένο από τον Giorgetto Giugiaro, μαζί με τον γιο του Fabrizio στο GFG Style στο Τορίνο της Ιταλίας, αναζωπυρώνει μια εταιρική σχέση με τη μάρκα που καθιερώθηκε για πρώτη φορά πριν από 60 χρόνια, όταν ο νεαρός Giorgetto, ενώ εργαζόταν στην Bertone, συνέβαλε στο σχεδιασμό του αρχικού Bizzarrini 5300 GT.

Bizzarrini 5300 GT το τελευταίο από τα 24 συλλεκτικά

Με επίκεντρο την οδηγική εμπλοκή και όχι τους καθαρούς χρόνους γύρου ή την απόλυτη ταχύτητα, το Giotto θα κινείται από έναν ειδικά σχεδιασμένο V12 που θα σχεδιαστεί σε συνεργασία με την Cosworth.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network