
Η καμπάνια της Volkswagen για το νέο Transporter μέσω δημοσίευσης teaser εικόνων και βίντεο συνεχίζεται. Βέβαια σε αντίθεση με παρόμοιες περιπτώσεις όπου στοιχεία που αφορούν το μοντέλο που πρόκειται να παρουσιστεί φυλάσσονται ως επτασφράγιστο μυστικό, ήδη είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αρκετά χαρακτηριστικά του νέου επαγγελματικού μοντέλου της VW.
Αρχικά, η γερμανική εταιρεία μας ενημερώνει πως το νέο μοντέλο θα είναι "σημαντικά μακρύτερο και φαρδύτερο" από τον προκάτοχό του. Αυτό σημαίνει πως θα είναι ένα ακόμη καλύτερο μεταφορικό μέσο τόσο για φορτία όσο και για ανθρώπους.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο Transporter έχει μήκος 5,05 μέτρα, το οποίο είναι αυξημένο κατά 14,6 εκατοστά. Μια αύξηση 9,7 εκατοστών έχει σημειωθεί στο μεταξόνιο που φτάνει πλέον τα 3,1 μέτρα. Οι πελάτες θα μπορούν επίσης να αποκτήσουν μια παραλλαγή με μακρύτερο μεταξόνιο (3,5 μέτρα) και συνολικό μήκος 5,45 μέτρα. Εκτός από το μεγαλύτερο μήκος όμως, το Transporter έχει μεγαλώσει κατά 12,8 εκατοστά και σε πλάτος.

Αυτό συνεπάγεται μια σειρά από πλεονεκτήματα, καθώς υπάρχουν επιπλέον 14,8 εκατοστά μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών, κάτι που σημαίνει ότι το Transporter μπορεί πλέον να φιλοξενήσει εύκολα ευροπαλέτες. Μιλώντας για τον χώρο φόρτωσης, είναι κατά 6,1 εκατοστά μεγαλύτερος από τον προκάτοχό του.
Μεγαλύτερος ωφέλιμος χώρος
Χάρη στις μεγαλύτερες διαστάσεις, το Transporter μπορεί να μεταφέρει έως και 5,8 κυβικά μέτρα εξοπλισμού. Η παραλλαγή με μακρύ μεταξόνιο και υψηλή οροφή αυξάνει αυτή τη χωρητικότητα στα 9 κυβικά μέτρα. Άλλες προδιαγραφές που αξίζει να αναφερθούν είναι ο κύκλος στροφής των 11,8 μέτρων και η μέγιστη χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου έως 1,33 τόνους.

Το εσωτερικό είναι πολύ πιο σύγχρονο, καθώς υιοθετεί ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών και σύστημα infotainment 13 ιντσών. Ο οδηγός θα έχει επίσης στη διάθεσή του ένα νέο ηλεκτρονικό χειρόφρενο και ένα ανανεωμένο τιμόνι με κουμπιά που σύμφωνα με την VW μπορείς να τα χειριστείς ακόμη και φορώντας γάντια. Στην κεντρική κονσόλα μπορεί να υπάρξει προαιρετικά θέση επαγωγικής φόρτισης κινητού τηλεφώνου.

Το νέο Transporter θα είναι επίσης εξοπλισμένο με θύρες USB-A, USB-C και 12V και μπορεί να εξοπλιστεί ακόμη και με έναν "κόμβο ισχύος" που μπορεί να διαχειριστεί έως και 400W. Οι plug-in υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις προχωρούν ακόμη περισσότερο, καθώς διαθέτουν έναν μετατροπέα με ισχύ 2,3 kW. Θα προσφέρεται σε διαμορφώσεις δύο, τριών, τεσσάρων, πέντε και έξι θέσεων, καθώς και σε εκδόσεις panel van και Kombi.
Diesel, PHEV και EV
Τέλος, σε επίπεδο κινητήρων, το νέο Transporter θα προσφέρεται σε μια σειρά εκδόσεων που θα περιλαμβάνουν πετρελαιοκίνητα, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, αρχικά θα διατίθενται οι εκδόσεις diesel, με απόδοση 110, 150 και 170 ίππων. Θα ακολουθήσουν ένα plug-in υβριδικό με 233 ίππους, καθώς και ηλεκτρικές εκδόσεις με ισχύ 116, 136, 218 και 286 ίππων. Το νέο Transporter θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από την Γερμανία, στις αρχές του επόμενου έτους.