Στο topgeargreece.gr ασχολούμαστε με συνέπεια και σχολαστικότητα με BYD πολύ πριν εμφανιστεί στην χώρα μας. Και όχι τυχαία. Είναι μια εταιρεία με κορυφαία τεχνολογία και μεγάλες πωλήσεις. Συγκεκριμένα είναι ο κατασκευαστής με τις περισσότερες πωλήσεις αυτοκινήτων που μπαίνουν στην πρίζα και λογικά το 2024 θα ξεπεράσει την Tesla ακόμα και στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Τώρα μαθαίνουμε ότι η BYD έχει θέσει στόχο πωλήσεων 3,6 εκατομμυρίων μονάδων για το 2024, ένα άλμα 20% από τις πωλήσεις-ρεκόρ της πέρυσι, σύμφωνα με δημοσίευμα του έγκυρου Automotive News Europe.
Η κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων στοχεύει να πουλήσει 500.000 οχήματα στο εξωτερικό φέτος, υπερδιπλάσια του περσινού συνόλου, και ένα εκατομμύριο μονάδες το 2025, δήλωσε ο πρόεδρος Wang Chuanfu σε συνάντηση επενδυτών της BYD. Καθώς η συνάντηση δεν ήταν ανοιχτή στα μέσα ενημέρωσης, δεν έχουν γνωστά τα ονόματα των ανθρώπων που διέρρευσαν αυτά που ειπώθηκαν στην συνάτηση επενδυτών.
Η εταιρεία ενημέρωσε τους αναλυτές για τον στόχο των πωλήσεων σε μια κλήση, δήλωσαν οι άνθρωποι που γνωρίζουν το θέμα. Οι αναλυτές της Morgan Stanley ανέφεραν το νούμερο σε έκθεσή τους, προσθέτοντας ότι η BYD είναι βέβαιη για σταθερά κέρδη φέτος και χαρακτηρίζοντάς το "εντυπωσιακό" σε ένα δύσκολο σκηνικό του κλάδου.
Οι παρατηρήσεις του Wang ήρθαν αφού η BYD ανακοίνωσε την πιο αργή τριμηνιαία αύξηση των κερδών της εδώ και δύο χρόνια, καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών έχασαν δυναμική της στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, στην Κίνα.
Η BYD είναι πλέον στο προσκήνιο ενώ ξεκίνησε και μια επιθετική επέκταση σε νέες αγορές, όπως η Αυστραλία, ανησυχώντας τους ανταγωνιστές της που είδαν πώς άρπαξε μερίδιο αγοράς στην Κίνα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευάζει το πρώτο της ευρωπαϊκό εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Ουγγαρία και στοχεύει σε μερίδιο 5% στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Η BYD έχει επίσης γίνει ένας αδυσώπητη στις εκπτώσεις σε έναν πόλεμο τιμών εναντίον της Tesla που ξεκίνησε στην Κίνα πέρυσι.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα ο Wang είπε στους επενδυτές ότι ο κλάδος των NEV (έτσι αποκαλούν στην Κίνα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά) έχει μπεί σε έναν "γύρο νοκ-άουτ" με μια μάχη σε κλίμακα, κόστος και τεχνολογία που θα διεξαχθεί από το 2024-26.
Παράλληλα εκτίμησε ότι κατά τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια, το μερίδιο αγοράς των ξένων εμπορικών σημάτων στην Κίνα θα μειωθεί από το 40% στο 10%.
Ο Wang προέβλεψε επίσης ότι το περιθώριο κέρδους της BYD από τα οχήματα θα μειωθεί φέτος, καθώς ο πόλεμος τιμών εντείνεται, αλλά δήλωσε ότι η εταιρεία θα διασφαλίσει ότι η κερδοφορία θα παραμείνει σταθερή βελτιώνοντας τις πωλήσεις.
Στοιχεία από την κινεζική πύλη αυτοκινήτων 16888.com που αναλύθηκαν από το Bloomberg News δείχνουν ότι η BYD έχει μειώσει τις τιμές σε περισσότερες από 100 υπάρχουσες εκδόσεις μοντέλων από τον Δεκέμβριο και επαναλανσάρισε επιπλέον 70 εκδόσεις μοντέλων με χαμηλότερες τιμές. Το φθηνότερο μοντέλο της, το Seagull hatchback, κοστίζει τώρα 69.800 γουάν, δηλαδή λιγότερο από 10.000 ευρώ.
Ας μην ξεχνάμε ότι πρόσφατα παρουσίασε και ένα supercar (το U9) που κινείται σε τιμές Ferrari καθώς και το θηριώδες SUV U8 και πρόκειται για σημαντικές κινήσεις της φίρμας σε πιο premium μοντέλα.
Με πληροφορίες από Automotive News Europe