
Θυμάστε το Rezvani Beast; Την προηγούμενη φορά ήταν ένα άγριο, βασισμένο στο Ariel Atom carbon σπορ αυτοκίνητο με αρκετά τρομακτικές 700 ίππους για να τροφοδοτήσει το λιγοστό βάρος του. Τώρα επέστρεψε και είναι λίγο διαφορετικό.
Βασισμένο σε μια Corvette C8, γνωρίστε το Beast Mk2. Αρκετά μεγάλο όνομα - για να μην αναφέρουμε την καταγωγή - για να ανταποκριθεί, αλλά τα νούμερα θα πρέπει να το κάνουν. Ο αρχικός V8 κινητήρας των 6,2 λίτρων είναι διπλά υπερτροφοδοτούμενος, ενισχυμένος σε 1.000hp (ή 986bhp αν θέλετε να είστε σχολαστικοί) και 1.194 Nm αρκετά για να εξασφαλίσει ότι θα φτάσει το χρόνο 0-100 km/h του προκατόχου του, που ήταν 2,5 δευτερόλεπτα. Και αυτό παρά το γεγονός ότι φέρει σαφώς περισσότερο ξύλο τώρα που βασίζεται σε έναν αμερικανικό ήρωα και όχι σε μια ελαφριά ειδική έκδοση για πίστα από το Somerset. Θα ολοκληρώσει το τέταρτο του μιλίου σε μόλις 9,6 δευτερόλεπτα.

Φαίνεται πολύ διαφορετική από μια σύγχρονη Corvette - πέρα από την παρόμοια διάταξη πλευρικών αεραγωγών και την αφαιρούμενη οροφή targa top - και αναμφισβήτητα φέρνει μια πολύ πιο όμορφη αισθητική στο ελαφρώς αλαζονικό σχήμα του μεσαίου κινητήρα της C8. Ειδικά το πίσω μέρος φαίνεται κομψά λυμένο, ενώ τα κρυμμένα μπροστινά φώτα μας κάνουν να νοσταλγούμε τις ημέρες των αναδυόμενων προβολέων. Αυτό φαίνεται να είναι ένας σύγχρονος φόρος τιμής σε αυτό το πανάρχαιο στιλιστικό τέχνασμα.
Είναι πολύ ελαφρύτερο από ένα C8, ζυγίζοντας μόλις 1.352 κιλά - περίπου 300 κιλά λιγότερα χάρη σε αυτό που ο Rezvani ονομάζει "ένα ελαφρύ αμάξωμα κατασκευασμένο με ειδικές ίνες άνθρακα που χρησιμοποιούν ρητίνες υψηλής θερμοκρασίας που χρησιμοποιούνται στην τελευταία γενιά αμερικανικών μαχητικών αεροσκαφών". Ο πατέρας του ιδρυτή και διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας Ferris Rezvani ήταν πιλότος τζετ και θέλει να αναφερθεί στην έμπνευση που του έδωσε ο πατέρας του.
Ένα οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στέλνει την ισχύ του V8 στους πίσω τροχούς μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, ενώ μια κλιμακωτή διάταξη τροχών - 20 ιντσών μπροστά, 21 ιντσών πίσω - φοράει ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R υψηλής απόδοσης. Όπως ένα πραγματικό υπεραυτοκίνητο.
Ενώ μέρη του εσωτερικού του είναι αναγνωρίσιμα 'Vette, θα παρατηρήσετε ότι το τιμόνι έχει υποστεί μια μικρή ανανέωση, μοιάζει περισσότερο με ζυγό εδώ μέσα, διατηρώντας όμως τα βασικά κουμπιά και λειτουργίες του. Προσέξτε αυτό το τμήμα που λείπει κατά τη διάρκεια ενός παράλληλου παρκαρίσματος σε κατάσταση πανικού...
Θα κατασκευαστούν μόλις 20 και οι τιμές ξεκινούν από 485.000 δολάρια. Φυσικά, η τιμή θα ανέβει στα ύψη όσο αυξάνετε τις επιλογές, με πολλές δυνατότητες προσαρμογής διαθέσιμες για την εκλεκτή ομάδα των αγοραστών του Beast.
Το πιο εντυπωσιακό είναι το πακέτο "007", το οποίο προσθέτει άλλα 45.000 δολάρια και φέρνει ένα σωρό αντικείμενα όπως ηλεκτροφόρα χερούλια θυρών, θερμική νυχτερινή όραση και μάσκες αερίων, ενώ το αλεξίσφαιρο γυαλί και τα θωρακισμένα εξωτερικά πάνελ είναι άλλα 55.000 δολάρια. Σίγουρα, για ένα ελαφρύ αυτοκίνητο επιδόσεων, αλλά τέτοιου είδους πράγματα δεν είναι πρωτόγνωρα για την Rezvani - μάλιστα τα έχουμε δοκιμάσει όλα αυτά οι ίδιοι στο Tank 4x4 - αλλά εδώ φαίνονται υπερβολικά. Αλλά το ίδιο ισχύει και για τους 1.000 ίππους και τις λεγόμενες πόρτες "dragon wing".