Ποιο ηλεκτρικό θα αντικαταστήσει το νέο VW Golf

Από τη στιγμή που η VW αποφάσισε να διατηρήσει το όνομα Golf και στην ηλεκτρική εποχή, θεωρείται αρκετά πιθανό να οδηγήσει στην κατάργηση ενός από τα ηλεκτρικά της μοντέλα που κυκλοφορούν ήδη.

Ας δούμε τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Αρχικά, πως η υπάρχουσα γενιά του Golf θα είναι η τελευταία με θερμικό κινητήρα. Επιπλέον, πως η VW θεωρεί πολύ βαριά τη φανέλα του Golf για να την αφαιρέσει από την μελλοντική γκάμα της μάρκας. Το επιβεβαίωσε και ο Kai Grunitz, επικεφαλής τεχνικής ανάπτυξης της Volkswagen, κατά την παρουσίαση του νέου Mk8.5 Golf, ή αλλιώς της ανανεωμένης έκδοσης του μικρομεσαίου hatchback.

Η νέα γενιά του Golf, αναμένεται να έρθει στην αγορά το 2028 και θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Αυτομάτως λοιπόν, γεννάται το ερώτημα τι θα γίνει με το ID.3. Και εδώ είναι που έρχονται τα νέα. Σύμφωνα με τον Grunitz, "δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να έχουμε δύο ή τρία διαφορετικά μοντέλα που ταιριάζουν στον ίδιο πελάτη”.

Και συνεχίζει λέγοντας πως στη VW "έχουμε αρχίσει να δουλεύουμε πάνω σε ένα πλήρως ηλεκτρικό Golf. Έχουμε συγκεκριμένες ιδέες για το πώς θα μοιάζει, αλλά θα δούμε και πώς θα εξελιχθεί η αγορά. Η λογική λέει πως θα υπάρχει μια ταύτιση στο target group μεταξύ ID.3 και Golf”.

Τι θα γίνει με την ονομασία ID

Ο Grunitz δεν αναφέρθηκε σε κατάργηση της ονομασίας ID, όμως το γεγονός πως αποδίδει στο όνομα Golf το ειδικό βάρος που του αντιστοιχεί, είναι σίγουρα ένα καλό νέο. Ειδικά από τη στιγμή που η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αλλάζει το τοπίο στην αγορά αυτοκινήτων και σε επίπεδο ονομάτων.

Αναφορικά πάντως με το όνομα, ο Grunitz ήταν σαφής σχετικά με τις προσδοκίες που δημιουργεί στη συνείδηση του κοινού. "Αν φέρουμε ένα ηλεκτρικό όχημα με το όνομα Golf, πρέπει να είναι πραγματικό Golf. Πρέπει να μοιάζει με Golf. Πρέπει να είναι προσιτό σαν Golf. Πρέπει να έχει την συμπεριφορά ενός Golf. Και πρέπει να υπάρχει και σε έκδοση GTI”. Ειδικά αυτό το τελευταίο, είναι ήδη γνωστό πως θα υπάρξει, ωστόσο ο Grunitz δεν θέλησε να σχολιάσει αν θα είναι προσθιοκίνητο, πισωκίνητο ή τετρακίνητο.

Ένα πάτωμα για όλα τα μοντέλα

Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η VW έχει πάντοτε στη διάθεσή της και την επωνυμία R, για το ενδεχόμενο μιας έκδοσης με δύο ηλεκτροκινητήρες. Επίσης, είναι γνωστό πως το νέο Golf θα βασιστεί στο νέο πάτωμα SSP (Scalable System Platform). "Η ιδέα πίσω από το SSP είναι να μπορούμε να τα συνδυάσουμε όλα (σ.σ. τα μοντέλα) σε μόλις δυόμισι πλατφόρμες, ξεκινώντας από ένα Polo και φτάνοντας μέχρι την Bentley Bentayga”, δήλωσε ο Grunitz.