Μπορεί η υπάρχουσα γενιά του VW Golf να βρίσκεται εν αναμονή facelift τη χρονιά που έρχεται, όμως οι φήμες για τον αντικαταστάτη του έχουν αρχίσει να διαρρέουν στο δίκτυο εδώ και καιρό.
Το μεγαλύτερο ερώτημα ωστόσο, αφορούσε την τύχη της εμβληματικής έκδοσης GTI. Οι πληροφορίες ήθελαν την VW να διατηρεί στη γκάμα της τη συγκεκριμένη έκδοση και η αλήθεια είναι πως το τελευταίο διάστημα, υπήρξαν σημάδια που έδειχναν προς αυτή την κατεύθυνση.
Πριν λίγο καιρό, η VW κατοχύρωσε ένα νέο λογότυπο "GTI", όπου το γράμμα "I" έχει αντικατασταθεί από έναν κεραυνό, υπονοώντας την στροφή της έκδοσης στην ηλεκτροκίνηση. Και βέβαια, είναι και η παρουσίαση του ID. GTI concept που έδωσε ακόμη μεγαλύτερη τροφή στις σχετικές φήμες. Κάπως έτσι, φτάσαμε και στην επίσημη ανακοίνωση πως όχι μόνο θα υπάρξει διάδοχη κατάσταση, αλλά θα βρίσκεται και στην αγορά το 2026.
Η αποκάλυψη έγινε από τον Andreas Mindt, τον επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, στον λογαριασμό του στο Instagram. Η ανάρτησή του, αφορούσε ένα σκίτσο του αρχικού Golf GTI, πλάι στο ID. GTI concept. Το σκίτσο υποδηλώνει φαινομενικά ότι η VW θα χρησιμοποιήσει το προσωνύμιο "Golf" για μια έκδοση παραγωγής του ID. GTI. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι το concept βασίστηκε σε ένα άλλο στατικό μοντέλο, το ID. 2all.
Το ID. 2all θεωρήθηκε ως μελλοντικός ηλεκτρικός αντικαταστάτης του Polo. Οι άνθρωποι της VW ανέφεραν πως θα είναι "τόσο ευρύχωρο όσο ένα Golf και τόσο προσιτό όσο ένα Polo". Και οι δύο ιδέες στηρίζονταν στην επερχόμενη πλατφόρμα MEB Entry για οχήματα με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το Golf ένατης γενιάς, που θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό, αναμένεται το 2028 και θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SSP.