Θέλεις ένα Peugeot 208 που να φαίνεται πιο τσαχπίνικο; Μια ελβετική αντιπροσωπεία δημιουργεί τώρα μια περιορισμένη έκδοση "Rallye" που γιορτάζει τα 40 χρόνια από τη γέννηση του αρχικού Peugeot 205 Turbo 16, ένα αυτοκίνητο που κυριάρχησε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι τη δεκαετία του 1980.
Και τι σημαίνει Peugeot 208 Rallye;
Ένα σετ από ατσάλινες ζάντες 16 ιντσών τραβάει αμέσως την προσοχή μας και λειτουργεί παράλληλα με το ολόλευκο χρώμα και τα φιμέ φώτα. Δυστυχώς, το Rallye διατίθεται μόνο ως πεντάθυρο, το οποίο είναι κάπως αμήχανο όταν ρίχνεις σπορ σακάκι σε οποιοδήποτε hatchback εμπνευσμένο από το ράλι -ακόμα κι αν αυτό είναι πρόσχημα.
Α, ξεχάσαμε να αναφέρουμε: οι εξωτερικές αλλαγές δεν συμπληρώνονται από ουσιαστικές αλλαγές που σχετίζονται με τις επιδόσεις.

Χαρακτηριστικό γνώρισμα άλλων ειδικών εκδόσεων της Peugeot ήταν συνήθως η απώλεια βάρους, αλλά αυτό το αυτοκίνητο δεν έκανε ποτέ δίαιτα, αφού εξακολουθεί να ζυγίζει το ίδιο με το κανονικό αυτοκίνητο (1.165 kg).
Ίσως λοιπόν αυτό το 208 να έχει επωφεληθεί από ένα άλμα ισχύος, δεδομένου ότι δεν υπάρχει προς το παρόν φυσική εναλλακτική λύση GTi; Ούτε αυτό το κουτάκι τικάρει.

Το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων συνδυάζεται με ένα φανταχτερό νέο μαύρο λεβιέ ταχυτήτων με κόκκινες πινελιές στο ένα άκρο, αλλά εξακολουθεί να οδηγεί στον γνωστό (και μια χαρά) τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων με περίπου 100 ίππους. Ε, αυτές οι λωρίδες το κάνουν να φαίνεται και καμιά 40 ίππους παραπάνω.
Και μέσα;
Το εσωτερικό έχει υποστεί ένα φρεσκάρισμα με "απομίμηση" άνθρακα στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών, ενώ κυριαρχεί ένα ανοιχτό γκρι θέμα. Το συμπαγές δερμάτινο τιμόνι έχει επίσης διατηρηθεί, κάτι το οποίο στηρίζουμε σε βαθμό να το κάνουμε hashtag στο X (πρώην twitter).

Τιμή; Λίγο πάνω από 25.000 ευρώ, αν και δεν είμαστε σίγουροι αν μπορούν να προστεθούν περαιτέρω αναβαθμίσεις ή επιλογές. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το Rallye βασίζεται στο απερχόμενο μοντέλο 208 και όχι στο νέο 208 που εμπνέεται από το hypercar 9X8.