
O Anders Bell είναι μια ξεχωριστή περίπτωση. Μπορεί αυτή τη στιγμή να βρίσκεται στη θέση του επικεφαλής του τομέα Έρευνας και Ανάπτυξης της Volvo, όμως προέρχεται από μια σχετικά μακρά θητεία στην Tesla, ως ανώτερο στέλεχος στο τμήμα της μηχανολογίας.
Για την ακρίβεια ξεκίνησε να εργάζεται στην αμερικανική εταιρεία το 2016 και έμεινε εκεί για 6 χρόνια, μέχρι τον Νοέμβριο του περασμένου έτους. Πριν από την Tesla, εργαζόταν και πάλι για τη Volvo. H επιστροφή του στη σουηδική μάρκα, συνοδεύεται από 25 περίπου χρόνια εμπειρίας ως μηχανικού στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Έζησε από κοντά τη γέννηση των best seller
Από τη μία πλευρά λοιπόν, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη Volvo να επαναφέρει στις τάξεις της ένα στέλεχος, που βρέθηκε στην πρώτη γραμμή κατά την εξέλιξη των πιο επιτυχημένων αυτή τη στιγμή ηλεκτρικών μοντέλων της αγοράς, των Tesla Model 3 και Model Y. Σίγουρα θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τι πληροφορίες θα μεταφέρει στη Volvo ο Bell, με δεδομένο πως η τελευταία έχει δηλώσει την πρόθεσή της να προχωρήσει σε πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της μέχρι το 2030.

Το παράδοξο όμως, είναι πως ο Bell εμφανίστηκε μια μέρα να πηγαίνει στο γραφείο του στις εγκαταστάσεις της Volvo, οδηγώντας ένα Model Y. Ο ίδιος είναι επίσης κάτοχος ενός μοντέλου Volvo και σύμφωνα με δημοσίευμα, άφησε να εννοηθεί πως αυτό έγινε "κατά λάθος” και πως ο ίδιος αισθάνθηκε άβολα.
H Tesla και οι άλλοι
Όπως και να έχουν τα πράγματα, η θητεία του Bell στην Tesla τόσο στην Καλιφόρνια όσο και στο Βερολίνο, του παρείχε την απαραίτητη γνώση του τρόπου ανάπτυξης και κατασκευής αυτοκινήτων της Tesla. O ίδιος ήταν εκεί όταν το megacasting (εφαρμογή που αυξάνει σημαντικά τον ρυθμό παραγωγής, καθώς μειώνει δραστικά των αριθμό των τμημάτων που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του αμαξώματος) έγινε πραγματικότητα και αυτό είναι κάτι που η Volvo σχεδιάζει να υιοθετήσει.
Τέλος, ο Bell έκανε μια ενδιαφέρουσα σύγκριση μεταξύ της Tesla και άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, φέρνοντας ένα παράδειγμα από τον χώρο του Τύπου. Η Tesla είπε, δεν χρειάστηκε να πραγματοποιήσει κάποια μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, καθώς δεν υπήρξε ποτέ μια έντυπη έκδοση στην περίπτωσή της. Κάτι που δεν ισχύει για μια σειρά από άλλες εταιρείες. Και η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, δεν εξελίσσεται πάντα όπως έχει προγραμματιστεί, κατέληξε.