Στην Ελλάδα η ανανεωμένη Mercedes GLA-τιμές και εκδόσεις

Ανανέωση για τη 2η γενιά της Mercedes GLA με μικρές αισθητικές αλλαγές, μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία για την plug-in υβριδική έκδοση 250e και ενίσχυση εξοπλισμού και συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης.

Η δεύτερη γενιά του μικρού SUV της Mercedes παρουσιάστηκε το 2019 και προσφάτως ενσωμάτωσε κάποια νέα στοιχεία σε μια μικρής κλίμακας ανανέωση που πραγματοποιήθηκε με στόχο την πληρότητα σε εξοπλισμό. Η ανανεωμένη σειρά GLA περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης, diesel και υβριδικές αλλά και μοντέλα με τετρακίνηση (4MATIC) με την λίστα παραγγελιών να έχει ανοίξει στην ελληνική αγορά.

Εξωτερικά η νέα GLA εμφανίζεται με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και φώτα LED μπροστά και πίσω σε όλες τις εκδόσεις. Στην παλέτα των διαθέσιμων χρωμάτων του αμαξώματος προστέθηκε μια νέα απόχρωση Spectral Blue αλλά και τέσσερις ζάντες αλουμινίου νέας σχεδίασης – οι βασικές εκδόσεις έχουν τροχούς 18 ιντσών.

Στο εσωτερικό η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά την διπλή ανεξάρτητη οθόνη. Μια οθόνη 10,25 ιντσών μπροστά από το τιμόνι και η δεύτερη οθόνη πολυμέσων επίσης μεγάλη (10,25 ιντσών) προσφέρουν μια ολιστική εμπειρία σε περιβάλλον υψηλής τεχνολογίας. Το τιμόνι είναι ενδεδυμένο με δέρμα στο βασικό εξοπλισμό, ενώ για πρώτη φορά σε GLA διατίθεται και θερμαινόμενο τιμόνι στο πακέτο εξοπλισμού AMG Line.

Η εταιρεία έχει αναβαθμίσει σημαντικά το πακέτο του βασικού εξοπλισμού της GLA που εκτός των παραπάνω προσφέρει: το σύστημα Highbeam Assist, μία εφεδρική κάμερα και το πακέτο USB. Επίσης έχει ενσωματωθεί το τελευταίας γενιάς infotainment MBUX με νέες απεικονίσεις. Συνδυάζεται με 10 χρωματικές αποχρώσεις φωτισμού (Ambient Light) αλλά και φωτιζόμενες θύρες USB – έχει προστεθεί και μια ακόμα θύρα USB-C με αυξημένη ισχύ φόρτισης για εξωτερικές συσκευές.

Στα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας έχει αναβαθμιστεί το πακέτο Driving Assistance ενώ το σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος υποστηρίζει πλέον την κάθετη στάθμευση, ενώ προσφέρει οπτικοποίηση 360 μοιρών για στάθμευση με τη βοήθεια κάμερας.

Εξηλεκτρισμένη τεχνολογία

Η γκάμα βενζινοκινητήρων υποστηρίζεται από υβριδική τεχνολογία. Τα ήπια υβριδικά σύνολα είναι εξοπλισμένα με μία επιπλέον ενσωματωμένη μπαταρία 48 volt για τη γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα. Η πρόσθετη ισχύς των 10 kW που προσφέρει, υποστηρίζει την ευελιξία κατά την εκκίνηση ή χρησιμοποιείται για γρήγορη επιτάχυνση. Επιπλέον, επεμβαίνει κατά τη διάρκεια των διαδικασιών πέδησης και επιτάχυνσης – και έτσι ανακτά ηλεκτρική ενέργεια για το σύστημα συσσωρευτών που διαθέτει.

Η βασική έκδοση GLA 200 εφοδιάζεται με κινητήρα 1,33 κ.εκ. με συνδυαστική ισχύ 176 ίππων. Η τετρακίνητη έκδοση GLA 220 4MATIC έχει δίλιτρο κινητήρα με την απόδοση να φθάνει τους 203 ίππους. Τέλος, η επίσης τετρακίνητη έκδοση 250 4MATIC με δίλιτρο κινητήρα αποδίδει 237 ίππους. Σε diesel υπάρχουν δύο εκδόσεις (GLA 200d με ή χωρίς τετρακίνηση και GLA 220d 4MATIC) με επίστρωση NANOSLIDE που μειώνει την τριβή μεταξύ του εμβόλου και του τοιχώματος του κυλίνδρου, με αποδόσεις 150 και 190 ίππων, αντίστοιχα.

Στην κορυφή της γκάμας υπάρχει η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση GLA 250e που συνδυάζει τον μικρό βενζινοκινητήρα των 1.33 κ.εκ. με έναν ηλεκτροκινητήρα με αυξημένη ισχύ 103 ίππων (80 kW) που συνδυαστικά με τον θερμικό κινητήρα αποδίδει 272 ίππους. Η συγκεκριμένη έκδοση μπορεί να κινηθεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για πάνω από 60 χλμ.

Η ανανεωμένη GLA, στην βασική της έκδοση ξεκινά από τα 47.500 ευρώ. Η έκδοση GLA 220 4MATIC κοστίζει 52.450 ευρώ ενώ η GLA 250 4MATIC τιμάται 56.500 ευρώ. Οι εκδόσεις diesel ξεκινούν από τα 55.300 ευρώ και φθάνουν στα 60.850 ευρώ. Η plug-in υβριδική έκδοση GLA 250e κοστίζει 56.500 ευρώ.

 

Mercedes GLA
Mercedes GLA
Mercedes GLA
Mercedes GLA
Mercedes GLA