Σίγουρα θα συμφωνήσεις πως το αυτοκίνητο που βλέπεις μπροστά σου είναι εντυπωσιακό. Ακόμη πιο εντυπωσιακά όμως, είναι τα διαπιστευτήριά του. Ονομάζεται Ν1Α και αποτελεί έργο του Steve Nichols. Κι αν το όνομα από μόνο του δεν είναι ικανό να σου θυμίσει κάτι, η McLaren MP4/4 σίγουρα θα σου θυμίζει.
Με εξαίρεση όσους δεν έχουν αφιερώσει τον παραμικρό χρόνο στους αγώνες της F1, οι υπόλοιποι πιθανότατα γνωρίζουν πως αναφερόμαστε στο μονοθέσιο που υπήρξε ο απόλυτος κυρίαρχος όλων των εποχών στην F1.
O Nichols, είναι ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από τη σχεδίαση της MP4/4, η οποία πήρε τη νίκη στα 15 από τα 16 GP το 1988, με τους Ayrton Senna και Alain Prost στο τιμόνι της.
Όμως το Ν1Α δεν βρίσκεται εδώ για να αποτίσει φόρο τιμής στην F1. Αντιθέτως, πρόκειται για έναν φόρο τιμής στη M1A του 1963 με τον κινητήρα στο κέντρο, που θεωρείται η πρώτη πραγματική McLaren και η οποία συνέχισε να αγωνίζεται για καιρό στη σειρά Can-Am.

Τα κύρια χαρακτηριστικά του Ν1Α περιλαμβάνουν έναν κινητήρα που αρχικά αποτελούσε τη μονάδα LS3 της General Motors. Με τις κατάλληλες τροποποιήσεις και υπό την επίβλεψη του Richard Langford, ενός από τους ανθρώπους-κλειδιά της Cosworth, όταν ο κινητήρας DFV μεσουρανούσε στην F1 μεταξύ 1968-1981, ο V8 7.0 λίτρων φτάνει σε απόδοση τους 650 ίππους.
Χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση πίσω
Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε κιβώτια ταχυτήτων από την Dana Graziano, αλλά στάνταρ είναι ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, με την κίνηση να καταυθύνεται στους πίσω τροχούς.
Το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα είναι ρυθμισμένα ώστε να παρέχουν στον οδηγό όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σύνδεση με το δρόμο, ενώ τα χαμηλού προφίλ ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 (ζάντες 19 ιντσών μπροστά, 20 ιντσών πίσω) εξασφαλίζουν υψηλή πρόσφυση.

Στάνταρ είναι επίσης η ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός-πίσω, τα διπλά ψαλίδια και οι αντιστρεπτικές δοκοί. Το παράδοξο είναι πως ενώ περιλαμβάνεται σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, το υδραυλικό τιμόνι και το ABS είναι προαιρετικά.
Αν μας ρωτάς, μάλλον θα τα επιλέγαμε, δεδομένου πως το N1A ζυγίζει μόλις 900 κιλά και έχει καλύτερη αναλογία ισχύος/βάρους από μια McLaren P1.

Τα πάνελ του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα ποιότητας F1, ενώ στο εσωτερικό συναντάμε έναν συνδυασμό από δέρμα, ύφασμα και αλουμίνιο.
Ο Nichols δηλώνει αναφορικά με το Ν1Α. "Έχοντας βιώσει καταπληκτικά αγωνιστικά αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια δεκαετιών, δεν είχα μπορέσει ποτέ μέχρι τώρα να προσδώσω τα χαρακτηριστικά τους σε ένα αυτοκίνητο δρόμου. Λαμβάνοντας υπόψη όλους τους ανθρώπους που εργάστηκαν για το N1A, είμαι απίστευτα περήφανος που το αυτοκίνητο αποτελεί μέρος του επόμενου κεφαλαίου στην ιστορία των σπορ αυτοκινήτων και είναι το επόμενο βήμα για εμάς και την Nichols Cars".

Τα πρώτα 15 N1A θα είναι αριθμημένα, με το καθένα τους να γιορτάζει μία από τις νίκες των MP4/4 τη σεζόν 1988. Μετά από αυτό, η παραγωγή θα περιοριστεί σε 100 μονάδες για να διασφαλιστεί ο συλλεκτικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου.
Μπορείτε επίσης να διαλέξετε όποιο χρώμα θέλετε, λέει η εταιρεία. Βολικό, αλλά έχουμε βάσιμες υποψίες πως το μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι τα χρήματα και όχι η επιλογή του χρώματος.