Ήταν γνωστό, γίνεται πράξη. Η παραγωγή ενός από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της Ford, του Fiesta, σταματάει στις 7 Ιουλίου. Είναι βέβαιο πως η συναισθηματική φόρτιση στους κόλπους της Ford θα χτυπάει κόκκινο αυτές τις μέρες. Δεν είναι και λίγο να αποχαιρετάς ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα στην ιστορία του αυτοκινήτου, μετά από 47 χρόνια παρουσίας στην αγορά.
Με τις προτιμήσεις των αγοραστών να συνεχίζουν να δείχνουν προς την πλευρά των SUV, καθώς και την αυξανόμενη δημοτικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων, η μοίρα για το Fiesta ήταν προδιαγεγραμμένη εδώ και αρκετό καιρό. Για την ακρίβεια, γνωρίζαμε εδώ και περίπου οκτώ μήνες πως η παραγωγή του θα σταματούσε, από τη στιγμή που η Ford επιβεβαίωσε ότι έπρεπε να απελευθερώσει χώρο στο εργοστάσιό της στην Κολωνία για την κατασκευή του ηλεκτρικού Explorer.
Το τελευταίο νέο, είναι πως σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε η Ford, τα δύο τελευταία δείγματα του Fiesta, θα ενταχθούν το ένα στο διεθνή στόλο κληρονομιάς της εταιρείας, ενώ το άλλο στον βρετανικό στόλο κληρονομιάς. Κάτι σαν μουσειακά εκθέματα δηλαδή, για να θυμίζουν σε όλους πως κάποτε το Fiesta μεσουρανούσε στην κατηγορία των σούπερ μίνι.
Το Ford Fiesta αποτέλεσε ένα από τα μακροβιότερα σήματα της εταιρείας και από την παρουσίασή του το 1976, έχουν πουληθεί περισσότερα από 18 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως. Θα αντικατασταθεί έμμεσα από μια ηλεκτρική έκδοση του Puma, αλλά φυσικά, τίποτα δεν θα είνα το ίδιο. Και φυσικά, το Fiesta δεν είναι το μόνο εμβληματικό hatchback της Ford που καταργείται καθώς μπαίνουμε στην ηλεκτρική εποχή. Έχει ήδη επιβεβαιωθεί επίσημα ότι η παραγωγή και του Focus θα σταματήσει το 2025.