Τι αποκαλύπτει ο επικεφαλής της VW για την επόμενη μέρα της Audi

Ο επικεφαλής του ομίλου VW Oliver Blume ήταν απολύτως ειλικρινής μιλώντας στους επενδυτές του ομίλου και αναφέρθηκε εκτενώς στην Audi, λέγοντας πολλά και ενδιαφέροντα

Oliver Blume Porsche

Ο CEO του ομίλου Volkswagen Oliver Blume υποσχέθηκε να αναζωογονήσει την πορεία της Audi, αφού παραδέχθηκε ότι η γκάμα της μάρκας "υστερούσε έναντι του ανταγωνισμού", ιδίως όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι δυνατότητες της Audi και το πρόβλημα

Η Audi έχει "τεράστιες δυνατότητες", δήλωσε ο Blume, προσθέτοντας ότι αυτές δεν έχουν υλοποιηθεί τα τελευταία χρόνια.

"Δεν υπερασπιστήκαμε την προοδευτική ηγετική θέση της [μάρκας] στη θέση της έναντι των βασικών ανταγωνιστών. Αντιμετωπίσαμε επίσης σοβαρά προβλήματα λογισμικού που καθυστέρησαν το σχέδιο λανσαρίσματος συναρπαστικών ηλεκτρικών προϊόντων".

Διαβάστε Επίσης

Ο Blume δήλωσε ότι η τρέχουσα γκάμα μοντέλων της Audi όχι μόνο υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά -ακόμη πιο ανησυχητικά- υστερεί και σε σχέση με τις δικές της δυνατότητες.

Ως απόδειξη αυτού, ο Blume ανέφερε τις υποδεέστερες επιδόσεις της μάρκας στην Κίνα."Το αποτύπωμα του ομίλου εξαρτάται επί του παρόντος σε μεγάλο βαθμό από την Κίνα και η γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία ειδικότερα δεν είναι ανταγωνιστική σε σύγκριση με αυτή την αγορά", δήλωσε ο Blume.

Η Audi παρέδωσε 136.416 οχήματα στην Κίνα τους πρώτους τρεις μήνες, μειωμένη κατά 16% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τα στοιχεία της μάρκας.

Ηλεκτρικά Audi και αντεπίθεση

Η αντεπίθεση της Audi θα επικεντρωθεί στην ταχύτερη ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δήλωσε ο Blume. Τόνισε ότι τα σπορ μοντέλα της μάρκας προσφέρουν μεγάλες δυνατότητες σε αυτόν τον τομέα.

"Το αναπτυσσόμενο franchise RS είναι μια εξαιρετικά ελκυστική επιχείρηση, τόσο από πλευράς πελατών όσο και από οικονομική άποψη", δήλωσε ο Blume. "Ως εκ τούτου, σχεδιάζουμε ήδη μια σειρά BEV υψηλών επιδόσεων".

Το 2024, η Audi θα λανσάρει το Q6 E-tron, το πρώτο όχημα της μάρκας στην αρχιτεκτονική PPE (premium platform electric) του Volkswagen Group. Το πλήρως ηλεκτρικό SUV θα διαθέτει το λογισμικό 1.2 του VW Group.

Η Porsche e-Macan, επίσης σε αυτή την πλατφόρμα, θα φτάσει την ίδια στιγμή.

Διαβάστε Επίσης

Η πλατφόρμα PPE θα επιτρέψει ταχύτερους χρόνους φόρτισης που κατά μέσο όρο θα είναι μόλις 21 λεπτά για να μεταβείτε από το 10% εκατό στο 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας, λέει το VW Group. Θα προσφέρει επίσης χαρακτηριστικά ημι-αυτόνομης οδήγησης από το σύστημα SuperVision της Mobileye.

Η Audi είναι επικεφαλής στην ανάπτυξη των compact και midsize στοιχείων της ηλεκτρικής πλατφόρμας SSP (Scalable Systems Platform) που ο Blume έχει υποσχεθεί ότι θα κυκλοφορήσει στο αρχικό χρονοδιάγραμμα από το 2026, παρά τις καθυστερήσεις στο λογισμικό.

Στην Audi έχει δοθεί στόχος περιθωρίου κέρδους 13% για το 2030, από 11% που ήταν τους πρώτους τρεις μήνες για ολόκληρο τον Όμιλο. Η Audi ως μάρκα δεν αναλύθηκε.

"Η Audi έχει ισχυρές οικονομικές φιλοδοξίες", δήλωσε ο Blume, προσθέτοντας ότι η μάρκα θέλει να επικεντρωθεί σε αυτό που την κάνει να διαφέρει, παραμένοντας πιστή στη σχεδιαστική της γλώσσα και τα υψηλά πρότυπα ποιότητας, παρέχοντας παράλληλα "την καλύτερη στην κατηγορία της εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network