H βάση ήταν ένα 2θυρο Range Rover των seventies. Το κλασικό δηλαδή, το αυθεντικό, αυτό της πρώτης γενιάς. Διότι σήμερα βρισκόμαστε στην 5η γενιά της σειράς. Ένα τέτοιο λοιπόν μοντέλο χρησιμοποιήθηκε από τη βρετανική εταιρεία Inverted και διασκευάστηκε καταλλήλως για να λάβει ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες από την Tesla. Ουσιαστικά είναι η πρώτη φορά που ένα κλασικό Range Rover γίνεται ηλεκτροκίνητο.
Η εταιρεία δηλώνει πως θα ανασκευάζει σε ηλεκτρικά έως έξι Range Rover το χρόνο. Εκτός από την 2θυρη έκδοση θα πιάσει στο μέλλον και την 4θυρη έκδοση καθώς και το μοντέλο LSE. Το κάθε project χρειάζεται από 12 έως 18 μήνες να ολοκληρωθεί. Η πλήρης αποκατάσταση του μοντέλου ήταν "αποκαλυπτική" καθώς το αμάξωμα γυμνώθηκε μέχρι το μέταλλο, διορθώθηκαν σημεία που είχαν φθορές και επαναμονταρίστηκε μαζί με τις ανακυκλωμένες μπαταρίες από την Tesla.

Ηλεκτρικό με 450 ίππους
Ουσιαστικά το μοντέλο Φρανκενστάιν εφοδιάζεται με μια ανακαινισμένη συστοιχία μπαταριών δυναμικότητας 80 kWh κι ένα μεγάλο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 450 ίππων και ροπής 600 Nm. Με αυτό τον συνδυασμό είναι ικανό να επιταχύνει από στάση σε 100 χλμ/ώρα σε χρόνο 5 δευτερολέπτων και να κινηθεί απρόσκοπτα έως 320 χλμ. χωρίς φόρτιση. Μάλιστα, το εσωτερικό σύστημα φόρτισης μπορεί να δεχθεί έως και 100kW, επιτρέποντας ταχυφόρτιση από το 20% έως το 80% της μπαταρίας σε 34 λεπτά.
Πέραν της προσθήκης του ηλεκτρικού συστήματος της Tesla, το διασκευασμένο Range Rover έχει δεχθεί την φροντίδα της εταιρείας και σε άλλα σημεία όπως τα φρένα και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Επίσης έχουν τοποθετηθεί ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, αντιστρεπτικές μπάρες και πιο σκληρά ελατήρια.

Επεμβάσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό. Η καμπίνα έχει αποκτήσει φανταχτερά δέρματα και τουίντ, ένα ισχυρό ηχοσύστημα, κλιματισμό, θερμαινόμενα καθίσματα, υποδοχές USB και συνδέσεις με εξωτερικές συσκευές μέσω των λειτουργικών Apple CarPlay και Android Auto.
Όλο αυτό το πακέτο μαζί με την εξηλεκτρισμένη ανασκευή κοστίζει 270.000 στερλίνες – δηλαδή πάνω από 305.000 ευρώ. Με τόσα χρήματα αγοράζεις το πιο σύγχρονο και άρτια εξοπλισμένο Range Rover που υπάρχει σήμερα διαθέσιμο.
Διάβασε ακόμη:
- Δοκιμή Toyota Corolla Cross 2.0L Hybrid 4x4: Γιατί αυτό και όχι το Corolla;
- Defender: Πρεμιέρα για το νέο όνομα με 8θέσιο V8