Μετά την ανανέωση των BMW X5 και X6, είναι η σειρά των αντίστοιχων εκδόσεων υψηλών επιδόσεων να ανανεωθούν και να εναρμονιστούν με τις επιταγές της εποχής μας, που θέλει, όπως έχουμε ήδη καταλάβει εδώ και καιρό, εξηλεκτρισμό. Έτσι η BMW εισάγει ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V στα αυτοκίνητά της και οι BMW X5 M και Χ6 Μ Competition γίνονται τα πρώτα μοντέλα με το χαρακτηριστικό M που το αποκτούν.

Αυτό σημαίνει πως η συνολική ιπποδύναμη των 625 ίππων των πολυτελών SUV, ενισχύεται με 12 ίππους από το υβριδικό σύστημα, που έχει τοποθετηθεί εντέχνως στο νέο κιβώτιο 8 σχέσεων, M Steptronic. Το σύστημα λειτουργεί κατά την εκκίνηση, αλλά ενισχύει συνολικά όταν χρειαστεί, τόσο με τους 12 ίππους που παράγει όσο και με τα 200 Nm ροπής.
Το βασικό στοιχείο βεβαίως είναι ο 4.4 lt κινητήρας της BMW ο οποίος είναι καινούργιος, με βελτιστοποίηση σε τμήματα, όπως ο εκκεντροφόρος, η λίπανση, η εισαγωγή αέρα και το turbo. Αποδίδει 625 ίππους και 750 Nm ροπής και προσφέρει επιτάχυνση για το 0-100 km/h σε 3.9 δευτερόλεπτα, καθώς και τελική ταχύτητα 250 km/h που στην επιλογή του M Package και την απουσία του κόφτη, φτάνει τα 290 km/h.

Αποδοτική αναβάθμιση
Οι νέες BMW X5 και Χ6 Μ Competition έρχονται με όλα τα συστατικά των εκδόσεων Μ, τα οποία διασφαλίζουν επιδόσεις και οδηγική συμπεριφορά. Η ανάρτηση Μ Professional είναι στον στάνταρ εξοπλισμό και παρέχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ το M xDrive παρέχει το σύστημα τετρακίνησης για την off road αποδοτικότητα. Σε αυτό το τελευταίο σκέλος είναι θεωρητικά, επικεντρωμένη και η αναβάθμιση στο κιβώτιο Steptronic, το οποίο με κοντύτερες σχέσεις, μπορεί να προσαρμοστεί αποτελεσματικότερα στις απαιτήσεις που θα προκύψουν από την οδήγηση εκτός δρόμου.

Αισθητικές επεμβάσεις
Στην εμφάνιση, όπως είδαμε και στην περίπτωση των απλών X5 και X6 έχει αλλάξει η μάσκα που προσφέρει μια συνολική αναβάθμιση στην εικόνα των μεγάλων SUV. Αυτό διατηρείται και στις εκδόσεις M Competition φυσικά και ενισχύεται από λεπτομέρειες που "γυαλίζουν" όπως ο μαύρος και ανασχεδιασμένος διαχύτης στο πίσω μέρος και τα μικρά πλαστικά, πίσω από τους εμπρός τροχούς.
Στο εσωτερικό η κυρτή οθόνη που συνοδεύει όλες τις αναβαθμίσεις της BMW, έρχεται και εδώ. Η οθόνη που χρησιμοποιείται για τον πίνακα οργάνων είναι 12,3 ιντσών και η διπλανή της έχει φτάσει τις 14.9 ίντσες. Το ίδιο ισχύει και για την κεντρική κονσόλα που εναρμονίζεται με τα νέα δεδομένα της εταιρείας, και φιλοξενεί ένα ωραιότατο κόκκινο κουμπί εκκίνηση του κινητήρα για να κάνει τη διαφορά.