Tο νέο Renault Megane R.S. Ultime είναι το τελευταίο Megane RS (εικόνες)

Το είδες το νέο Megane RS Ultime; Ε, αυτό ήταν. Πρόκειται για το τελευταίο Megane RS που θα βγει από την γραμμή παραγωγής και σημαίνει τέλος εποχής...

Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime
Renault Megane R.S. Ultime

Αυτό είναι το τελευταίο Renault Megane RS. Ονομάζεται Renault Megane R.S. Ultime και σηματοδοτεί το τέλος μιας από τις μεγαλύτερες δυναστείες hot hatch στην ιστορία. Τι εννοείς είναι πολύ κίτρινο; Πάντως βγαίνει και σε άλλα χρώματα. Το "Sirius Yellow", στην πραγματικότητα, ένα χρώμα που "επαναφέρει τα εμβληματικά χρώματα της Renault Sport", αν και είναι διαθέσιμα το μαύρο, το λευκό και το πορτοκαλί. Το τι κρύβεται κάτω από αυτό το ειδικό για το RS χρώμα και τις ειδικές ρίγες είναι πια γνωστό.

Renault Megane R.S. Ultime

Τα χαρακτηριστικά του Renault Megane R.S. Ultime

Το R.S. Ultime παίρνει ως βάση το RS Trophy, που σημαίνει έναν τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 300 ίππων που προέρχεται από την Alpine A110, 310 Nm ροπής, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων "EDC" και ένα κανονικό μηχανικό διαφορικό Torsen.

Renault Megane R.S. Ultime

Διαθέτει το χαμηλωμένο πλαίσιο "Cup", υδραυλικά αμορτισέρ και τετραδιεύθυνση, μαζί με ημι-σλικ ελαστικά Bridgestone που αναπτύχθηκαν για το σκληροπυρηνικό Trophy R. Η Renault έχει επενδύσει το Ultime σε ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών "Fuji" και έχει τοποθετήσει φρένα διπλής χύτευσης της Brembo με κόκκινες δαγκάνες.

Renault Megane R.S. Ultime

Και είναι γρήγορο; 

Η Renault ισχυρίζεται ότι τα 0-100 km/h γίνονται σε 5,7 δευτερόλεπτα, ακόμη και με τον πρόσθετο όγκο του. Επίσης τονίζει ότι είναι κατά 60 mm φαρδύτερο εμπρός και κατά 45 mm φαρδύτεροι οι πίσω θόλοι, ενώ διαθέτει πλευρικούς αεραγωγούς, προβολείς "RS Vision", κεντρική εξάτμιση, κεραία με "πτερύγιο καρχαρία" και πίσω διαχύτη.

Renault Megane R.S. Ultime

Στο εσωτερικό υπάρχουν τα "υποχρεωτικά" μπάκετ Recaro και ταπετσαρία Alcantara. Αλλά και οι υλικές ανέσεις κάνουν την εμφάνισή τους: οθόνη οδηγού 9,3 ιντσών, ηχοσύστημα Bose, ψηφιακός πίνακας 10 ιντσών, τηλεμετρία επί του οχήματος, προσαρμοστικό cruise control κ.α. (που δεν τα θέλουμε).

Renault Megane R.S. Ultime

Μόνο 1.976 Ultime θα κατασκευαστούν -για να παραπέμψει στο έτος ίδρυσης της Renault Sport- και θα κάνει το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο αργότερα αυτήν την εβδομάδα, "σε μια χώρα που εκτιμάται ότι έχει 10.000 οπαδούς των σπορ μοντέλων της μάρκας".

Renault Megane R.S. Ultime

"Το Megane RS αντιπροσωπεύει 15 χρόνια δουλειάς μου στη Renault Sport", εξηγεί ο οδηγός εξέλιξης της Renault Laurent Hurgon, ο οποίος έχει περάσει την καριέρα του κάνοντας ρεκόρ πίστας στο Megane RS. "Από τη φάση 2 του Megane II, βελτιώνουμε συνεχώς τις δυναμικές επιδόσεις του, προκειμένου να παραμείνει ο ηγέτης στα προσθιοκίνητα σπορ αυτοκίνητα. Τα ρεκόρ στο Nurburgring είναι μέσα στις αξέχαστες προκλήσεις, γεμάτες πάθος, αδρεναλίνη και συναίσθημα. Και τώρα, το Megane RS Ultime. Είμαι ιδιαίτερα περήφανος που υπογράφω την έκδοση που επισφραγίζει αυτό το υπέροχο έπος".

Renault Megane R.S. Ultime

Best of Network