Με 500 ίππους που θα αποδίδει το Ford Mustang στην έκδοση Dark Horse, οι άνθρωποι της Ford υπερήφανα αποκάλυψαν ορισμένες περισσότερες λεπτομέρειες για το Ford Mustang έβδομης γενιάς που περιμένουμε το 2023, ώστε να κυκλοφορήσει το 2024. Στο χριστουγεννιάτικο αυτό δείπνο είχαν συγκεντρωθεί όλα τα στελέχη που συμμετείχαν στην εξέλιξη του δημοφιλούς και εμβληματικού muscle car της Ford, συνεπικουρούμενοι από την Hailie Deegan και τον Vaughn Gittin Jr., τους δύο οδηγούς αγώνων δηλαδή της φίρμας.
Κινητήρας ισχυρότερος από ποτέ
Το video είναι ένας εύσχημος τρόπος και παράλληλα εορταστικός η Ford να κάνει δώρο στους λάτρεις του pony, όπως αποκαλείται το άλογο που χρησιμοποιείται ως σήμα του αυτοκινήτου, κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά κυρίως την ιπποδύναμή του. Ο Ed Krenz που είναι o επικεφαλής τεχνικός, αποκάλυψε λοιπόν πως η ισχυρότερη έκδοση του Mustang θα είναι φυσικά η Dark Horse στην οποία ο V8 των 5.0 λίτρων της Ford, θα αποδίδει 500 ίππους. Είναι ένα turning point για την Ford το γεγονός πως διαθέτει πλέον εμπορικό, κινητήρα με 100 ίππους ανά λίτρο και αυτό κάνει ακόμη πιο ξεχωριστή την έβδομη γενιά του Mustang.
Στην βασική του έκδοση το αυτοκίνητο έχει επίσης δεχτεί αναβάθμιση καθώς φτάνει τους 315 ίππους, ενώ το Mustang GT δεν θα υστερεί και πολύ από το Dark Horse, χάρη στους 480PS που θα μπορούν να αυξηθούν εύκολα όπως αναφέρει η Ford με μια μικρή βελτίωση στην εξάτμιση.
Αν και υπήρξαν πιο ισχυρά μοντέλα Mustang στο πέρασμα των χρόνων, ο V8 τέταρτης γενιάς στο Dark Horse είναι ο ισχυρότερος κινητήρας παραγωγής 5 λίτρων με φυσική αναπνοή που προσέφερε ποτέ η Ford. Διαθέτει αναβαθμισμένα εσωτερικά στοιχεία, δηλαδή σφυρήλατες ράβδους σύνδεσης, έναν μοναδικό ζυγοσταθμισμένο στροφαλοφόρο άξονα και ενισχυμένους εκκεντροφόρους. Εκτός από μια μέτρια αύξηση της ισχύος, οι αλλαγές βοηθούν τη Mustang Dark Horse να απολαμβάνει την κόκκινη γραμμή στις 7.500 rpm.
Δύναμη από την βασική έκδοση
Ο 2.3 Ecoboost που θα εξοπλίζει την απλή έκδοση του Mustang έχει δεχτεί μικρή αύξηση 5 ίππων, αλλά είναι και αυτός ο ισχυρότερος κινητήρας βασικής έκδοσης για το Mustang. Αποδίδει πλέον 315 ίππους και η ροπή του φτάνει τα 474Nm, ενώ είναι επικεντρωμένος στην οικονομία καυσίμου, για να κάνει ακόμη πιο βιώσιμη την επιλογή του μοντέλου όσο πιο μαζικά γίνεται.
Στην περίπτωση του Mustang GT η αύξηση είναι ακόμη μεγαλύτερη. Φτάνει του 30 ίππους, ώστε η ιπποδύναμη το Mustang GT του 2024 να αποδίδει 480 ίππους και 562Nm ροπής. Με την επιλογή της διαθέσιμης εξάτμισης επιδόσεων με ενεργές βαλβίδες, η απόδοση αυξάνεται σε 486 ίππους.