Μόλις ξεκίνησε η νέα εποχή της Lancia και ανακοινώθηκαν 3 νέα μοντέλα

Δείτε τις πρώτες εικόνες από την πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής της Lancia, με νέο λογότυπο, τρία νέα μοντέλα και φυσικά μιλάμε για ηλεκτρική εποχή

Lancia pu+ra zero
Lancia pu+ra zero
Νέο λογότυπο Lancia
Νέο λογότυπο Lancia
Lancia pu+ra zero
Lancia pu+ra zero
Lancia pu+ra zero
Νέο λογότυπο Lancia
Lancia pu+ra zero
Lancia pu+ra zero
Lancia pu+ra zero
Lancia pu+ra zero
Lancia pu+ra zero
Lancia pu+ra zero
Lancia pu+ra zero
Lancia pu+ra zero
Lancia pu+ra zero
Lancia pu+ra zero
Lancia pu+ra zero
Lancia pu+ra zero

"Η νέα εποχή της Lancia ξεκινά σήμερα, με το νέο λογότυπο και ένα ξεκάθαρο σχεδιαστικό όραμα". Με αυτά τα λόγια ο Luca Napolitano, CEO της Lancia εγκαινίασε το νέο ξεκίνημα της ιστορικής Ιταλικής μάρκας, δίνοντας παράλληλα το στίγμα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας που θα ακολουθηθεί. "Εν αναμονή του νέου Ypsilon, του πρώτου μοντέλου της νέας Lancia, παρουσιάζουμε το Lancia Pu+Ra Zero, ένα τρισδιάστατο μανιφέστο που θα εμπνεύσει τα μοντέλα που θα λανσάρουμε την περίοδο 2024-2028. Σήμερα, ξεκινά η Αναγέννηση που θα εκπλήξει όλους τους φίλους της Lancia. Η Lancia θα είναι και πάλι μια ελκυστική, αξιοσέβαστη και αξιόπιστη μάρκα στην Ευρωπαϊκή αγορά των premium αυτοκινήτων!"

Lancia pu+ra zero

Το νέο λογότυπο Lancia

Μέσα σε 116 χρόνια ιστορίας, υπήρξαν συνολικά επτά λογότυπα της Lancia. Τώρα ήρθε η στιγμή για ένα νέο λογότυπο. Το λογότυπο που θα κοσμεί το νέο Ypsilon, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας και τη νέα Delta. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της νέας εταιρικής ταυτότητας που θα εφαρμοστεί στις αρχές του 2024.

Νέο λογότυπο Lancia

Εμπνευσμένο από το λογότυπο του 1957, το οποίο παρουσιάστηκε με τη Lancia Flaminia, το νέο λογότυπο έχει κλασική αισθητική, απλές γραμμές και πολυτελή χαρακτήρα. Κατασκευασμένο από αλουμίνιο εκφράζει του νέους γραφιστικούς κώδικες της μάρκας.

"Προοδευτικά Κλασσικό" αποκαλεί η Lancia το νέο λογότυπο αξιοποιώντας ιστορικά χαρακτηριστικά, όπως η σημαία και το δόρυ, με έναν απόλυτα σύγχρονο τρόπο. Νέα είναι και η γραμματοσειρά.

Νέο λογότυπο Lancia

Για τη δημιουργία του νέου λογοτύπου η σχεδιαστική ομάδα της Lancia μελέτησε και τις επτά παλαιότερες εκδόσεις, ξεκινώντας από το μινιμαλιστικό του 1907, όπου το όνομα "Lancia" αναγράφεται με χρυσά γράμματα. Το 1911 ο Κόντε Carlo Biscaretti di Ruffia δημιούργησε το λογότυπο, στοιχεία του οποίου δίνουν το παρόν μέχρι και σήμερα, όπως το τετράκτινο τιμόνι, η τετράγωνη σημαία και το δόρυ. Στη συνέχεια το 1929 με την τριγωνική ασπίδα που πλαισιώνει τον κύκλο του τιμονιού, ακολουθήθηκε μια πιο αφαιρετική προσέγγιση, ενώ το 1957 και στη συνέχεια το 1974 διαμορφώθηκε η σύγχρονη μορφή του σήματος που έφτασε εξελισσόμενη στο μέχρι πρότινος λογότυπο της μάρκας που παρουσιάστηκε το 2007.

Lancia Pu+Ra Design

Γεννημένο από τη σύνθεση των λέξεων "Pure" και "Radical" (μτφ. "καθαρο" και "καινοτομία") το Lancia Pu+Ra Design είναι το όνομα της νέας και βιώσιμης σχεδιαστικής γλώσσας της Lancia, η οποία θα εμπνεύσει τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας. 

Lancia pu+ra zero

Οι απαλές και καθαρές γραμμές των Aurelia και Flaminia θα είναι εμφανείς στα μελλοντικά μοντέλα της Lancia, μαζί με σύγχρονες εκφράσεις της καινοτομίας οι οποίες αντλούν έμπνευση από τη μόδα και την αρχιτεκτονική, αλλά και τη σπουδαία ιστορία της μάρκας στους αγώνες, όπως αυτή εκφράστηκε από μοντέλα όπως η Stratos και η Delta.

Lancia pu+ra zero

Το Lancia Pu+Ra Zero αποτελεί ένα τρισδιάστατο μανιφέστο που εκφράζει την ουσία του σχεδιαστικού οράματος της Lancia, το οποίο θα χαρακτηρίζει το νέο Ypsilon, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας, αλλά και τη νέα Delta. 

Lancia pu+ra zero

Αποτελείται από απαλές, χυτές γραμμές που θυμίζουν τη σχεδίαση των Aurelia B20 και Flaminia ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα. Θυμίζουν τη Stratos και θα χρησιμοποιηθούν στο νέο Ypsilon, με τα γράμματα της Lancia να βρίσκονται μεταξύ τους. Τέλος στην πλαϊνή όψη ξεχωρίζει το νέο λογότυπο.

Lancia pu+ra zero

Η Αναγέννηση της Lancia 

Το δεκαετές στρατηγικό πλάνο Αναγέννησης της Lancia περιλαμβάνει τρία νέα μοντέλα, τα οποία θα παρουσιάζονται ανά δύο χρόνια με αρχή το 2024, ώστε να καλυφθεί το 50% της αγοράς. Είναι μια δομημένη πορεία, η οποία εξελίσσεται με ταχύτητα ως μέρος του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, "Dare Forward 2030". Αυτό είναι ξεκάθαρο και στη διαδικασία εξηλεκτρισμού, όπου το 2028, η μάρκα θα διαθέτει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Επόμενος πυλώνας είναι η βιωσιμότητα. Το 50% των επιφανειών στην καμπίνα του νέου Ypsilon που είναι προσβάσιμες από τους επιβάτες είναι κατασκευασμένες από οικολογικά υλικά, ενώ το νέο μοντέλο πώλησης της μάρκας θα εστιάζει στο διαδίκτυο.

Εδώ μπορείτε να δείτε και το τρέιλερ της ταινίας μικρού μήκους για την νέα Αναγέννηση της Lancia -θα κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο. 

Best of Network