Τι συνδυασμός: Porsche 911 GT3 με boxer Subaru 550 ίππων

Τώρα που ξεκίνησε η SEMA Show θα δούμε και άλλα υβρίδια αλλά αυτό ήδη μας κέρδισε. Γιατί χτυπάει "ύπουλα" στο υποσυνείδητο το μπλέ με κίτρινα αστέρια και Porsche

Σκέφτεσαι ποιοι είναι αγαπημένοι σου συνδυασμοί: π.χ. πίτσα-μπίρα, σουβλάκι-ρετσίνα, φράουλες-σαντιγί και φυσικά Subaru-Porsche;  Μάλλον κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκε ένας βελτιωτής με το όνομα DevSpeed Motorsports και αποκάλυψε μια νέα, μοναδική προσέγγιση στην τροποποίηση της Porsche 911, μεταμοσχεύοντας τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα από ένα Subaru Impreza STI σε μια GT3 γενιάς 997.

Δεν είναι η πρώτη φορά

Πριν μιλήσεις περί ύβρεως και άλλα σχετικά να σου πω ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η DevSpeed πήρε κάτι γερμανικό και αντικατέστησε την καρδιά του με κάτι ιαπωνικό, αλλά περισσότερα γι' αυτό αργότερα. Αυτή η ενοποίηση, που ονομάζεται "911 GT3 STI" και κατασκευάστηκε για την SEMA Show του 2022, διατηρεί τουλάχιστον τη διάταξη κινητήρα "μπόξερ" της 911.

Απλά με μερικούς κυλίνδρους να λείπουν. Φεύγει ο μαγευτικός 3,6 λίτρων επίπεδος εξακύλινδρος της GT3 και έρχεται ο 2,5 λίτρων επίπεδος τετρακύλινδρος από ένα Impreza STI του 2008. Υπάρχει ένας καλός λόγος για τη ριζοσπαστική λύση: ο κατασκευαστής Faruk Kugay αγόρασε το GT3 κουφάρι, αφού είχε τρακάρει και απογυμνωθεί από έναν προηγούμενο ιδιοκτήτη.

Μια Porsche σε μπλέ με κίτρινα αστέρια (γροθιά στο υποσυνείδητο)

Με αυτόν τον "κενό" καμβά, δημιούργησε μια γροθιά στο αυτοκινητικό μας υποσυνείδητο. Η μονάδα EJ25 Scooby -που αρχικά απέδιδε περίπου 300 ίππους- είναι προφανώς σημαντικά ελαφρύτερη από τη μονάδα της Mezger και ικανή για ένα μεγάλο ποσό ιπποδύναμης.

Υπάρχει ένα αναβαθμισμένο turbo της BorgWarner και ένα "τεράστιο" intercooler, νέα μπεκ και αντλίες, καθώς και ένα σύστημα καυσίμου της Nuke Performance. Μια προσαρμοσμένη εξάτμιση ολοκληρώνει τις αλλαγές στον κινητήρα και γίνεται λόγος για 550 ίππους -μια αρκετά μεγάλη διαφορά σε σχέση με την ισχύ των αρχικών Scooby και GT3.

Είναι πισωκίνητο, χρησιμοποιώντας το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων του Scoob, ενώ το αμάξωμα του "αγωνιστικού" αυτοκινήτου προέρχεται από την αγγλική VAD Design. Είναι φαρδύ, επειδή προφανώς αυτό το αυτοκίνητο έχει αγωνιστικό μέλλον, και ως εκ τούτου διαθέτει τεράστιους θόλους που μπορούν να χωρέσουν άνετα 19 ζάντες.

Το εν λόγω αμάξωμα είναι "σιδερωμένο" με rollcage, και κρύβει ρυθμιζόμενα coilovers της BC Racing. Ένα τελευταίο μηχανοκίνητο αθλητικό στοιχείο έρχεται με τη μορφή ενός συστήματος αερόστροφου γρύλου επιδόσεων για γρήγορες αλλαγές τροχών. Η βαφή λέγεται ότι είναι εμπνευσμένη από την Porsche 917 και τα αυτοκίνητα WRC της Subaru, σχεδιασμένα από τον Sean Smith.

911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI
911 GT3 STI