Η νέα Ford Mustang καταφθάνει σε μια ενδιαφέρουσα συγκυρία για τα αυτοκίνητα: ακριβά καύσιμα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε άνοδο και οι κυβερνήσεις που επιτίθενται σε όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτό λοιπόν σημαίνει ότι η έβδομη γενιά είναι πλέον συνετή, υβριδική ή κάπως μπασταρδεμένη; Όχι δα. Ο V8 των 5,0 λίτρων όχι μόνο παραμένει -είναι πιο ισχυρός από ποτέ.

Πέστα πρόεδρε για τη νέα Ford Mustang
Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, Jim Farley: "Η επένδυση σε μια άλλη γενιά Mustang είναι μια μεγάλη δήλωση σε μια εποχή που πολλοί από τους ανταγωνιστές μας εγκαταλείπουν τη δραστηριότητα των οχημάτων εσωτερικής καύσης". Το υπονοούμενο σε αυτή τη φράση είναι τόσο μεγάλο όσο και η ίδια η δήλωση: δεν υπάρχει κανένα περιθώριο για τη Mustang να κινείται με οποιοδήποτε άλλο μέσο εκτός από την καύση βενζίνης. H Ford δεν είναι ακόμα έτοιμη να αφήσει τον επιβήτορά της να βόσκει σε λιβάδεια με kWh.

Αυτό σημαίνει ότι κάτω από το καπό θα βρείτε τουλάχιστον τον τετρακύλινδρο turbo Ecoboost των 2,3 λίτρων και, ανάλογα με την τύχη σας, τον Coyote V8 των 5,0 λίτρων. Αυτό που δεν θα βρείτε είναι κανενός είδους ηλεκτροκίνηση, υβριδική ή άλλη. H Ford έχει ήδη καλύψει το όλο θέμα της "ηλεκτρικής Mustang" με κάποιον άλλο τρόπο.
Καινούργιοι(;) τετρακύλινδρος turbo και ατμοσφαιρικός V8
Η Ford λέει ότι ο τετρακύλινδρος turbo και ο ατμοσφαιρικός V8 είναι καινούργιοι- εμείς μάλλον θα τείναμε περισσότερο προς το "αναθεωρημένος", αλλά από την άλλη δεν δουλειά μας να γράφουμε δελτία τύπου. Σε κάθε περίπτωση, ο V8 αποκτά διπλές εισαγωγές αέρα πράγμα που σημαίνει καλύτερη ροή αέρα και περισσότερη ισχύ - προφανώς αποδίδει περισσότερη ατμοσφαρική ιπποδύναμη από οποιαδήποτε Mustang GT πριν από αυτήν. Η Ford δεν αναφέρει τι άλλαξε με το turbo των 2,3 λίτρων, αλλά, λαμβάνοντας υπόψη ότι η Mountune μπορεί να βγάλει 513 ίππους και 700 Nm ροπής από μια τροποποιημένη έκδοση του ίδιου κινητήρα για 7.500 ευρώ, μπορεί να η έκδοση Dark Horse των νέων Mustang. Ή θα ήταν, αν αυτό το όνομα δεν είχε ήδη δεσμευτεί για κάτι άλλο.

Και οι δύο έρχονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή με την επιλογή του αυτόματου 10τάχυτου κιβωτίου της Ford. Σε αυτό το σημείο, το να έχεις πρόσβαση σε ένα V8 muscle car 5,0 λίτρων και να επιλέγεις ένα αυτόματο αυτοκίνητο μπορεί να θεωρηθεί αποστασία. Αλλά ας μην παρεκκλίνουμε.

Προφανώς, το σύστημα διεύθυνσης είναι ταχύτερο από την έκτη γενιά Mustang και αυτά είναι καλά νέα για την αίσθηση του τιμονιού και το στρίψιμο, αλλά πιθανώς κακά νέα για τυχόν άγριες υπερβολικές διορθώσεις όταν χάνεις τον έλεγχο ενός burnout.

Αλλά αν η τάση σου για χουλιγκανισμό βρει μια σωστή διέξοδο (όπως λέμε όχι στο δρόμο, παιδιά... πόσες φορές πρέπει να κάνουμε αυτή τη συζήτηση;), υπάρχει η επιλογή ενός "Performance Electronic Parking Brake" - βασικά, μια μεγάλη λαβή όπως και το μηχανικό χειρόφρενο, που απλώς ελέγχει το ηλεκτρικό που διαθέτει η Mustang. Η Ford λέει ότι το "ηλεκτρονικό φρένο παρέκκλισης" είναι "έτοιμο για τον ανταγωνισμό", αλλά και "σχεδιασμένο για αρχάριους οδηγούς που μπορούν να μάθουν και να βελτιωθούν". Η Ford αναφέρει επίσης το όνομα του Vaughn Gittin Junior και λέει ότι το προαιρετικό εξάρτημα ξεκλειδώνει την "ικανότητα drifting της Mustang με κίνηση στους πίσω τροχούς".

Α ναι, τα προαιρετικά έξτρα. Όπως αρμόζει σε κάθε Mustang, ο κατάλογος των επιλογών είναι βαθύτερος και από μια συζήτηση μεταξύ 10 πιστών αίρεσης. Για να το θέσουμε όσο πιο απλά μπορούμε, υπάρχουν προαιρετικά πακέτα, στάνταρ επιλογές και κάτι που ονομάζεται Mustang Design Series, το οποίο σου προσφέρει περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης που είναι ανεξάρτητες από τα προαιρετικά πακέτα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το πακέτο Performance Pack, το οποίο προσθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, φαρδύτερους πίσω τροχούς, μεγαλύτερα φρένα παντού και ένα μπροστινό roll bar, καθώς και αεραγωγό ψύξης φρένων και βοηθητικό ψυγείο λαδιού κινητήρα στον V8. Αυτό που κάνει επίσης είναι να ξεκλειδώνει την επιλογή της ενεργής ανάρτησης MagneRide της Ford, των καθισμάτων Recaro και της ενεργής εξάτμισης.
H νεότερη Mustang καταφθάνει σε μια εποχή που μοιάζει σχεδόν ειδικά σχεδιασμένη για τη δυσμένεια της αλλά αδιαφορεί και είναι πιο ισχυρή από ποτέ.