Πριν από περίπου έναν μήνα, το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της Κίνας, έκανε τα ανεπίσημα αποκαλυπτήρια της 6ης γενιάς του Honda CR-V. Πλέον, ήρθε η ώρα και για τα επίσημα, καθώς η Ιαπωνική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες και στοιχεία για το νέο της SUV σε μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες της αγοράς. Μάλιστα η παρουσίαση του μοντέλου έγινε από την Honda Αμερικής, χωρίς όμως να προκύπτει από κάπου πως το CR-V που θα έρθει στην Ευρώπη θα έχει διαφορετικές προδιαγραφές.
Η επιλογή της Honda να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του νέου CR-V στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, δεν μπορεί να θεωρηθεί τυχαία. Η αγορά των ΗΠΑ, εκτός του ότι έχει αγκαλιάσει περισσότερο από κάθε άλλη τα SUV, αποτελεί και μια από τις σημαντικότερες αγορές για την Honda, καθώς εκεί το CR-V είναι δεύτερο σε πωλήσεις στην κατηγορία του, πίσω μόνο από το Toyota RAV4. Είναι λογικό με τη νέα γενιά, οι ιάπωνες να στοχεύουν ακόμη ψηλότερα. Η αισθητική του νέου CR-V, δανείζεται στοιχεία από εκείνη του νέου Civic τόσο στη μάσκα με το μακρύ καπό και τους προβολείς LED, όσο και στο εσωτερικό, με τους χαρακτηριστικούς κυψελοειδείς αεραγωγούς να έχουν υιοθετηθεί και σε αυτό.

Σε επίπεδο διαστάσεων, το μήκος του νέου CR-V διαμορφώνεται σε 4,69m, το πλάτος σε 1,86m και το ύψος σε 1,69m. Όσο για το μεταξόνιο, με 2,7m αφήνει υποσχέσεις για χώρους επιβατών άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. Η χρήση ποιοτικών υλικών στο εσωτερικό δεν αποτελεί κάτι νέο για την Honda, ενώ και το επίπεδο εξοπλισμού αναμένεται να είναι ιδιαίτερα πλούσιο. Ανάμεσα στις αλλαγές που έχουν γίνει στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών και η οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών που βρίσκεται ανεξάρτητα τοποθετημένη στο επάνω μέρος του ταμπλό.

Τα μεγάλα νέα όμως έρχονται από τον τομέα των μηχανικών μερών. Στη βάση της γκάμας των εκδόσεων, τοποθετείται ένας κινητήρας βενζίνης 1.5lt τούρμπο με ισχύ 190 ίππων και 243Nm μέγιστη ροπή, ο οποίος θα συνδυάζεται με κιβώτιο CVT. Η δυναμική είσοδος της Honda στις υβριδικές εκδόσεις που ξεκίνησε με το Civic, συνεχίζεται και στο CR-V. Οι Ιάπωνες θεωρούν πως ο συγκεκριμένος τύπος κινητήρα είναι αυτή τη στιγμή η ιδανική λύση, συνδυάζοντας όσο καλύτερα γίνεται τις επιδόσεις με την οικονομία.

Έτσι λοιπόν, στην κορυφή των εκδόσεων, συναντάμε έναν δίλιτρο κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες. H μέγιστη ισχύς των 204 ίππων εμφανίζεται ελαφρώς μειωμένη από τους 212 ίππους του απερχόμενου CR-V, όμως η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 13,5Nm, φτάνοντας τα 335Nm. Το υβριδικό CR-V θα διατίθεται σε εκδόσεις με κίνηση μπροστά ή και στους τέσσερις τροχούς. Σε επίπεδο κατανάλωσης, η Honda αναφέρει πως το νέο CR-V θα επιτυγχάνει καλύτερη διαχείριση ενέργειας, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα μικρότερη απαίτηση σε καύσιμο. Μέσα στο επόμενο διάστημα, αναμένεται να έχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ημερομηνία έλευσης του CR-V στην ευρωπαϊκή αγορά.