
Αν έχει τύχει να δεις την εξαιρετική σειρά του Netflix "Love, Death & Robots" ίσως να έχεις ήδη καταλάβει ότι σε μια μετα-αποκαλυπτική Γη το πιο πιθανό είναι να μην την γλιτώσει το ανθρώπινο είδος. Φυσικά υπάρχουν κάποιοι -από ολόκληρο το φάσμα μιας κοινωνίας- που διαφωνούν και ετοιμάζονται, όπως μπορεί ο καθένας. Κάποιοι οργανώνουν καταφύγια και μαζεύουν κονσέρβες ενώ άλλοι -με πιο παχύ πορτοφόλι- φτιάχνουν οχήματα για μια δυστοπική ζωή. Όπως αυτή η Rolls Royce Phantom 6x6, η πρώτη στον κόσμο Rolls ειδική για να πατάς ζόμπι -ή να κάνεις βόλτες στους αμμόλοφους της Σαουδικής Αραβίας. Nαι, έχετε δει ξανά 6x6 όπως το Jeep Gladiator 6x6 και το Hennessey Mammoth 6x6.
Rolls Royce Phantom 6x6 γιατί ο Alexandre Danton μπορεί
Απλά δες αυτό το τρελό δημιούργημα του Γάλλου κατασκευαστή Alexandre Danton. Κάτω από τον γαλλικό πύργο του, ο Danton κατασκευάζει τις άγριες δημιουργίες του, κυρίως off-roaders 6x6 που συνήθως είναι μεξέλιξη από υπερπολυτελή αυτοκίνητα. Το τελευταίο του είναι μια Rolls-Royce Phantom 6x6 του 2005.

Για να κατασκευάσουν αυτό το άγριο Phantom 6x6, ο Danton και το συνεργείο του έκοψαν -κανονικά- το πίσω μέρος του Phantom VII, ακριβώς πίσω από τις πίσω πόρτες. Στη συνέχεια, χρησιμοποίησαν μια BMW 7 Series γενιάς E65 (η οποία μοιράζεται το ίδιο βασικό πλαίσιο με το Phantom VII) για να κατασκευάσουν ένα νέο πίσω μέρος, με δύο άξονες και τέσσερις τροχούς. Επιμήκυναν το πορτμπαγκάζ του Phantom και το γέμισαν με εξοπλισμό για εκτός δρόμου οδήγηση, όπως αντιολισθητικές πλάκες σε περίπτωση που κολλήσει πάνω σε πολλά ζόμπι. Ο Danton διεύρυνε επίσης το μετατρόχιο του Phantom και κατασκεύασε προσαρμοσμένα φτερά αλουμινίου για να χωρέσουν οι τεράστιοι τροχοί 24 ιντσών και τα ελαστικά παντός εδάφους.
Μπροστά, το Phantom απέκτησε έναν ενισχυμένο προφυλακτήρα και κίτρινους προβολείς και προβολείς ομίχλης, οι οποίοι ταιριάζουν με την τοποθετημένη στην οροφή κίτρινη μπάρα φωτισμού LED, αμφότερα είναι φόρος τιμής στους κίτρινους προβολείς των παλαιών γαλλικών αυτοκινήτων. Είναι πλέον παράνομο στη Γαλλία, όπως και στις περισσότερες χώρες, να έχει κανείς κίτρινους προβολείς σε αυτοκίνητο νεότερο του 1993, αλλά εξακολουθεί να φαίνεται ωραίο.
Και στο εσωτερικό φίδι και κροκόδειλος
Ο Danton έχει προσαρμόσει και το εσωτερικό. Όλο το αρχικό δέρμα αντικαταστάθηκε με φωτεινό πορτοκαλί δέρμα, το κάλυμμα του αερόσακου στο τιμόνι επανατοποθετήθηκε με δέρμα κροκόδειλου και τα υποβραχιόνια έγιναν με δέρμα φιδιού. Προφανώς η επιβιώσαντες από έναν πυρηνικό πόλεμο ή την έλευση των ζόμπι δεν θα έχουν οικολογικές ανησυχίες.

Παραδόξως, ο κινητήρας παρέμεινε αμετάβλητος. Ο 6,7-λίτρων V12 με φυσική αναπνοή αποδίδει τώρα τους ίδιους 453 ίππους με το 2005. Η μόνη διαφορά ήταν η εξάτμιση, η οποία προφανώς έπρεπε να κατασκευαστεί κατά παραγγελία, ώστε να ταιριάζει με το πρόσθετο μήκος του αυτοκινήτου. Ο Danton, ο οποίος δεν είναι τύπος της λεπτότητας, πρόσθεσε επίσης μερικές χρυσές αποχρώσεις στο κάλυμμα του κινητήρα. Η ίδια χρυσή νιφάδα εφαρμόστηκε και στις δαγκάνες των φρένων.
Σε ένα βίντεο από το Supercar Blondie, μπορείτε πραγματικά να το δείτε να κινείται, ακόμη και αν δεν πηγαίνει ποτέ πιο γρήγορα από την ταχύτητα του concept car. Φυσικά δημιουργεί την εξής απορία: Μπορεί πραγματικά να κινηθεί off road ή όχι; Δύσκολο με τον συνδυασμό μικρή απόσταση από το έδαφος, μακρύ μεταξόνιο και τόσο χαμηλό προφίλ ελαστικών.