
Η Next Level είναι μια νέα εταιρεία από τα σπλάχνα της Rezvani. Όχι ότι χρειάζεται να ξέρεις την Rezvani, αλλά έστω και μια φορά να έχεις αναζητήσει αυτοκίνητο με μεγάλους τροχούς, μεγάλους θόλους, μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου, πιθανώς να έχεις δει κάποιο από τα μοντέλα της. Είναι γενικώς μια εταιρεία που εξειδικεύεται σε στρατιωτικού τύπου οχήματα, μεταποιώντας τα ώστε να διαθέτουν χαρακτηριστικά ποιότητας και χλιδής.

Επειδή όμως τώρα πια η Rezvani στην Αμερική είναι γνωστή πλέον και έχει ήδη δική της γκάμα, με δικό της σήμα και όλα όσα διαθέτει ένας μικρός κατασκευαστής, οι ιθύνοντες εκεί αποφάσισαν να φτιάξουν έναν κλώνο. Την Next Level. Που ξεκινά την πορεία της όπως και η μητρική εταιρεία, δηλαδή κάνοντας ένα εκκεντρικό tuning σε ακριβά μοντέλα άλλων εταιρειών.

Το πρώτο από αυτά ήταν το Jeep Gladiator, το οποίο, τι του έλειπε; Αμ, μπράβο! Ένας τρίτος άξονας ώστε να διαθέτει αντί για τέσσερις, έξι τροχούς. Έτσι σε μαγνητίζει το Next Level Jeep Gladiator 6x6, με τους έξι τροχούς του που είναι όλοι τους λειτουργικοί υπό συνθήκες και η αλήθεια είναι πως κάνουν το Gladiator, λίγο πιο Gladiator.

Όταν λέμε είναι λειτουργικοί εννοούμε πως το αυτοκίνητο είναι ένα πραγματικό 6x6 όταν χρειαστεί και δεν είναι απλώς στην εμφάνιση. Στην default ρυθμιση η κίνηση μεταδίδεται στους δύο πίσω άξονες σε ποσοστό 50-50, όταν όμως η δράση αρχίσει να ξεφεύγει από τις γραμμές που οριοθετούν την ασφαλτόστρωση, τότε το Jeep Gladiator 6x6 μεταβάλλεται σε ένα σωστό, ανεμπόδιστο άρμα. Σε αυτήν την περίπτωση το 47% της κατανομής πάει στον εμπρόσθιο άξονα και το υπόλοιπο 53% μοιράζεται στους τέσσερις πίσω τροχούς.

Αντίστροφη από τους άξονες είναι η κατανομή του αμαξώματος, παρατηρώντας κανείς αυτό το κτήνος από το προφίλ του. Οι δύο καμπίνες χρειάζονται περισσότερα από τα 6.223mm του συνολικού μήκους, αφήνοντας όμως αρκετά από αυτά για τον χώρο φόρτωσης που είναι μια πατροπαράδοτη, τεράστια, τετραγωνισμένη, λαχταριστή καρότσα.

Το μήκος ως εκ τούτου, είναι αυξημένο σχεδόν ένα μέτρο από το βασικό Jeep Gladiator και αντίστοιχα έχει αυξηθεί και το βάρος που αγγίζει πλέον τους 2,5 τόνους, σε σχέση με τους 2,1 του μοντέλου παραγωγής.
Όσο για τους κινητήρες; Λεφτά να έχεις να χαλάς και θα τα βρείτε με την Next Level. Εξάλλου στο επίπεδο του customization που κινείται η εταιρεία οι περιορισμοί είναι ελάχιστοι. Βασικά όμως μπορείς να το παραγγείλεις για 131.000€ με τον V6 κινητήρα των 3,6lt, ο οποίος αποδίδει 285PS.

Με μόλις 4.500€ η εταιρεία εξοπλίζει το Jeep Gladiator με τον τρίλιτρο V6 turbodiesel των 375PS και αν πια δεν έχεις ακούσει το παραμικρό για φαινόμενα του θερμοκηπίου, κλιματικές αλλαγές και άλλες τέτοιες "θεωρίες συνωμοσίας" μπορείς να κινείσαι στην επίπεδη Γη σου, με έναν από τους V8 κινητήρες της Dodge. Τον 6,4lt SRT με 500 PS και 40.000€ επιπλέον, τον 6,2lt Hellcat με απόδοση 707PS, ο οποίος επιβαρύνει το Jeep Gladiator με 60.000€ ή για να το τερματίσουμε, εδώ που φτάσαμε, τον Demon V8 των 1.000PS που θα φτάσει την τελική τιμή του Gladiator της Next Level στις 223.000€.

Οι άνθρωποί μας στο βρετανικό Top Gear που το οδήγησαν, τονίζουν πως όταν κινείται, δεν είναι τόσο άβολο όσο μοιάζει όταν το κοιτάζεις. Με τους εμπρός τροχούς να έχουν μόνο μια δουλειά να κάνουν, δηλαδή να ορίζουν την κατεύθυνση, το Next Level Jeep Gladiator 6x6 είναι αρκετά φιλικό στην αστική μετακίνηση. Ασφαλώς χρειάζεται να ελέγχεις καθρέφτες συχνά, μην τυχόν και παρασύρεις κανέναν ανυποψίαστο, αλλά ούτως ή άλλως, όπως παραδέχονται και στην εταιρεία, τα περισσότερα από αυτά τα αυτοκίνητα δεν χρησιμοποιούνται για εκτός δρόμου χρήση.

"Το πολύ πολύ να πατήσει σε κάποιον χωματόδρομο", λέει ο Michael Porter, επικεφαλής του project και συνεχίζει, "Όλο το ενδιαφέρον είναι για το χιόνι". Στα επιπλέον χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου Jeep Gladaitor είναι και ο εξτραβαγκάντ εξοπλισμός του. Όπως τα σκαλοπάτια που εκτείνονται αυτόματα, η μπάρα φώτων και το εξωτικό δέρμα στο εσωτερικό του.