Καλοπερνάς αυτές τις μέρες που κάθε πρωί βλέπεις μια διαφορετική μυστική BMW Μ CSL έτσι δεν είναι; Ίσως να σε πειράζει και λίγο που δεν μπήκες εσύ στο κτίριο με τις μυστικές CSL αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα έκανες καθιστική διαμαρτυρία που η BMW δεν έβγαλε ποτέ από το κλουβί αυτά τα υπέροχα θηρία. Και τώρα φαντάζεσαι τι ωραία θα ήταν να έβλεπες αυτήν την E63 BMW M6 CSL να χάνεται στο ηλιοβασίλεμα μαζί με την BMW M5 CSL και την BMW M2 CSL;
Με την E60 BMW M5 CSL, η M πειραματίστηκε με το σύστημα μετάδοσης κίνησης και το πλαίσιο. Με την BMW M6 CSL έκανε κάτι πολύ πιο ενδιαφέρον, κάτι που -μέχρι σήμερα- η BMW δεν έχει τοποθετήσει ποτέ σε κανένα αυτοκίνητο M.
Ενεργή αεροδυναμική είπατε;
Ναι, ενεργή αεροδυναμική. Στο πίσω μέρος αυτής της ανεπιτήδευτης καστανοκόκκινης BMW M6 υπάρχει ένα αναδυόμενο φτερό. Πίσω από τον μπροστινό προφυλακτήρα είναι τοποθετημένο ένα drop-down splitter, το οποίο μειώνει τη ροή του αέρα, μειώνει την πίεση κάτω από το αυτοκίνητο και αυξάνει την κάθετη αεροδυναμική πίεση. Ελέγχονται από ένα ζεύγος διακοπτών στην κεντρική κονσόλα, που ξεκάθαρα δεν συνάδουν με την ποιότητα των υλικών και τον σχεδιασμό της BMW εκείνης της εποχής. Το επόμενο βήμα θα μπορούσε να ήταν η κατάργηση των φυσικών κουμπιών, ώστε να εξαρτώνται από την ταχύτητα.
Η M φαίνεται σίγουρα να έχει εξαφανίσει τα κουμπιά -και σχεδόν οτιδήποτε άλλο- από τις πόρτες. Η μείωση βάρους έφτασε σε νέα επίπεδα, σχεδόν τα πάντα αφαιρέθηκαν, οι διακόπτες των παραθύρων αντικαταστάθηκαν και μια λαβή πόρτας πρόχειρα φτιαγμένη απλά είναι εκεί. Κλείσε τις πόρτες και κοίτα τους εξωτερικούς καθρέπτες χαμηλού προφίλ με τη μειωμένη μετωπική τους επιφάνεια. Δεν μπορείτε να δείτε πολλά σε αυτούς, αλλά η ατμόσφαιρα του DTM είναι άριστη.
Κρατάς κρυμμένα μυστικά (και ντοκουμέντα)
Η BMW σήμερα δεν κάνει καμία δήλωση σχετικά με την κάθετη αεροδυναμική πίεση ή την αεροδυναμική αποτελεσματικότητα αυτής της μελέτης M6 CSL -αν και είναι ίσως ενδεικτικό ότι δεν έχουν ακόμα ασχοληθεί με την ενεργή αεροδυναμική σε κανένα αυτοκίνητο. Κάτω από το καπό αυτό το αυτοκίνητο διαθέτει τον ίδιο αναβαθμισμένο V10 των 5,4 λίτρων και το ίδιο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT με την M5 CSL, με το υπέροχο κάλυμμα από κέβλαρ πάνω από τον κινητήρα και τις εισαγωγές.
Τώρα βάλτε όλα αυτά μαζί και απλά φανταστείτε. Ατμοσφαιρικός V10 550 ίππων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, πάνω από 100 κιλά χαμένα στην δίαιτα, ενεργή αεροτομή, 0-62 χλμ/ώρα στα 4", τελική στα 320 χλμ/ώρα και 8.500 σ.α.λ. Αν αυτό δεν είναι ένα θηρίο με ρόδες, τότε τι είναι;