Παραλίγο να κυκλοφορήσει. Από όλα τα μυστικά BMW Μ CSL -και υπάρχουν αρκετά- που κατασκεύασε η BMW, αυτό είναι που πλησιάσε πολύ στο να το δουν πολλά ζευγάρια μάτια, αυτό είναι που ξεπέρασε μια εσωτερική μελέτη της M και έφτασε μέχρι τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων στο διοικητικό συμβούλιο. Αυτή είναι η BMW M2 CSL -η αδελφή "Kωσταλέξι" της BMW M2 CS- που ποτέ δεν κυκλοφόρησε και πρόσφατα έγινε γνωστή η ύπαρξή της.

Τι ξέρουμε για την BMW M2 CSL
Η F87 M2 CSL παρουσιάστηκε μαζί με την BMW M2 CS. Ήταν στο χέρι τους να επιλέξουν και τάχθηκαν υπέρ του CS. Η BMW M2 CS είναι ένα τέρας, το ξέρουμε και το ξέρεις. Αλλά ποιος ξέρει, ίσως η αρχική πρόταση για το CS να ήταν λίγο λειψή, οπότε μεταφέρθηκαν στοιχεία από αυτό το CSL. Ίσως το BMW M2 CS να είναι τόσο σπουδαίο όσο είναι επειδή αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε παράλληλα με ένα CSL. Σε αυτή την περίπτωση, όποιος κατέχει ένα BMW M2 CS οφείλει να ευχαριστεί αυτό το αυτοκίνητο για τον τρόπο που συμπεριφέρεται και ενεργεί.

Αλλά μπορεί να μην ήταν καθόλου CSL. Έχει επίσης μια συγγένεια με τα GTS και αυτό εδώ περιέχει τα κύρια στοιχεία (roll cage και πίσω πτέρυγα) που τυπικά καθορίζουν ένα πιο προσανατολισμένο στην πίστα GTS παρά ένα CSL. Αλλά προφανώς υπάρχουν ευαισθησίες γύρω από το σήμα GTS. Άλλοι το χρησιμοποιούν, ιδίως η Porsche. Ίσως υπάρχει μια συμφωνία κυρίων όπου δεν λανσάρουν αυτοκίνητα με διαφορά ενός έτους μεταξύ τους. Φοβάμαι ότι είναι καθαρή εικασία. Είμαι σίγουρος ότι το έχετε συνηθίσει μέχρι τώρα, γιατί η BMW δεν ήταν ακριβώς διαχυτική με τις λεπτομέρειες. "Διαρρέουν" ότι αυτά τα αυτοκίνητα υπάρχουν, αλλά αφήνουν πολλά κενά. Ωραία.

Η BMW M2 CS είναι απλώς η τελευταία σε μια σειρά από ατίθασα μικρά αυτοκίνητα M που ξεκινούν από την 1M Coupe πριν από μια δεκαετία, και στη συνέχεια κάνουν άλματα πολύ πιο πίσω, στο 2002 Turbo το 1973. Αυτό είχε έναν δίλιτρο turbo με 170 ίππους. Η M2 CS έχει 444 ίππους από ένα twin turbo 3,0 λίτρων που μοιράζεται με την τελευταία γενιά της M3. Δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το τι είχε αυτή η CSL, αλλά μόνο ότι ήταν πιο δυνατή - 470-480 hp είναι η φήμη.

Ωστόσο, το αυτοκίνητο που βλέπετε εδώ είναι μια σχεδιαστική μελέτη και όχι ένα ζωντανό εργαλείο. Το φινίρισμα είναι πιο γυαλιστερό, αλλά πίσω από αυτό έχουν γίνει φυσικά λιγότερα. Αμφιβάλλουμε αν ζυγίζει τα απαραίτητα 100 κιλά λιγότερο, αν και τα ανθρακοκεραμικά φρένα που είναι στάνταρ εξοπλισμός θα πρέπει να αφαιρέσουν περίπου 20 κιλά από τα 1.550 κιλά του CS.

Δες και αυτό όμως -τα στηρίγματα της πίσω πτέρυγας. Είναι τρισδιάστατα εκτυπωμένα, έχουν τα περιγράμματα ινών με αντοχή μόνο εκεί που χρειάζεται. Ταιριάζουν με το αμάξωμα, μοιάζουν με μηχανολογική λύση παρά με σχεδιαστική πινελιά, αλλά μας αρέσει αυτό, έτσι δεν είναι; Είναι ο τρόπος της M.