Το πρώτο SUV της Ferrari, το Purosangue, θα κινείται από τον ισχυρό V12 κινητήρα της μάρκας, όταν θα λανσαριστεί τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με τον CEO της φίρμας Benedetto Vigna. Πριν από λίγες μέρες διέρρευσαν φωτογραφίες της Purosangue ενώ ο φωτογραφικός φακός έπιασε και ένα "μουλάρι" Purosangue.
"Δοκιμάσαμε διάφορες επιλογές, ήταν σαφές ότι ο V12, για τις επιδόσεις και την οδηγική εμπειρία που θα μπορούσε να προσφέρει, ήταν η σωστή επιλογή για την αγορά", δήλωσε ο Vigna ενώ και η Ferrari ανέβασε σχετικό tweet.
Ο Vigna ανέλαβε την ηγεσία της Ferrari τον περασμένο Σεπτέμβριο, με αποστολή να οδηγήσει μια μάρκα συνώνυμη με τους βρυχώμενους κινητήρες εσωτερικής καύσης στη νέα εποχή της αθόρυβης και καθαρότερης ηλεκτροκίνησης. Ναι, OK, αλλά στην περίπτωση της Purosangue δεν το βλέπουμε. Και δεν μας πειράζει καθόλου, γιατί ο V12 είναι ταυτισμένος με την εταιρία. Και επειδή το χάπι "Ferrari SUV" καταπίνεται δύσκολα. Ας είναι τουλάχιστον χρυσωμένο με ένα μηχανολογικό αριστούργημα.
Ο Vigna μιλούσε μετά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου της εταιρείας, τα οποία έδειξαν αύξηση 12% στα βασικά κέρδη της, καθώς η ζήτηση για τα σπορ αυτοκίνητά της παρέμεινε ισχυρή παρά την παγκόσμια πολιτική αναταραχή. "Το Purosangue είναι παιδί της παράδοσής μας", πρόσθεσε.
Η επιλογή να εφοδιάσει την Purosangue με τον ισχυρότερο κινητήρα της σηματοδοτεί μια ρήξη με την πρόσφατη στρατηγική της Ferrari, η οποία είχε επικεντρωθεί σε "λιγότερο" ρυπογόνα V8 και V6 υβριδικά μοντέλα, όπως στην περίπτωση της 296 GTS που παρουσιάστηκε πρόσφατα.
Να τονίσουμε ότι ο Vigna θα παρουσιάσει το πρώτο του ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχέδιο για την Ferrari στις 16 Ιουνίου. Εν τω μεταξύ, η εταιρεία έχει ήδη παρουσιάσει τέσσερα υβριδικά μοντέλα και έχει υποσχεθεί ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο για το 2025.
Τα βασικά κέρδη της Ferrari αυξήθηκαν κατά 12% το πρώτο τρίμηνο, καθώς η ζήτηση για τα σπορ αυτοκίνητά της παρέμεινε ισχυρή παρά την παγκόσμια πολιτική αναταραχή. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 423 εκατ. ευρώ την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου.
Το αποτέλεσμα βοηθήθηκε από τη συλλογή προπαραγγελιών για την Daytona SP3, ένα από τα τελευταία μοντέλα της Ferrari. "Τα αποτελέσματα αυτά στηρίχθηκαν από την ισχυρή καθαρή είσπραξη παραγγελιών, η οποία συνεχίστηκε σταθερά κατά τους τρεις πρώτους μήνες του έτους. Σήμερα το βιβλίο παραγγελιών καλύπτει ήδη αρκετά το 2023 και τα περισσότερα μοντέλα μας έχουν εξαντληθεί", τόνισε ο Vigna.
Ο Vigna δήλωσε ότι το 2022 σημαδεύτηκε από "αβεβαιότητες σε γεωπολιτικό επίπεδο", αλλά πρόσθεσε ότι παραμένει "αισιόδοξος για τις μελλοντικές προοπτικές της εταιρείας".