Συνδυάζοντας αρκετά ικανοποιητικά την ενημέρωση για τους φίλους των αγώνων ράλι του WRC, την διασκέδαση και τον επιβλητικό χαρακτήρα μιας τελετής εκκίνησης, η εκδήλωση με την οποία ξεκίνησε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του 2024 αποδείχτηκε πιο ενδιαφέρουσα από όσο φαινόταν επί χάρτου.
Η εκκίνηση έγινε σε έναν χώρο που δεν είχε χρησιμοποιηθεί ποτέ ξανά μέχρι φέτος για αυτόν τον σκοπό. Αντιθέτως είχε συνδυαστεί με τον τερματισμό των αγώνων, προσφέροντας ένα σχεδόν τετριμμένο σκηνικό με τους περιορισμούς που επιβάλλει η τελετή τερματισμού ενός αγώνας.
Ωστόσο ο χώρος έξω από την Πανελλήνια Έκθεση της Λαμίας φέτος φιλοξένησε την τελετή εκκίνησης και αποδείχτηκε πως με εξαίρεση την Ακρόπολη, μια τυπική διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί επιτυχώς οπουδήποτε άλλου, αρκεί να είναι καλοσχεδιασμένη. Η φετινή εκκίνηση ήταν καθώς σε ένα εύλογο διάστημα δύο ωρών χώρεσαν αυτοκίνητα, πληρώματα που απόλαυσαν το χειροκρότημα του κόσμου, συνεντεύξεις και ενημέρωση για τους θεατές που ήταν παρόντες και καταλάβαιναν από αγώνες.
Εκείνοι που δεν καταλάβαιναν απόλαυσαν Έλενα Παπαρίζου και "Number One" μετά το τέλος της εκκίνησης, με το Ακρόπολις να τους προσφέρει μια πρώτης γραμμής συναυλία χωρίς εισιτήριο, που τελικά αγκαλιάστηκε από κοινό περίπου 5.000 θεατών.
Κατά τα άλλα η τελετή φιλοξένησε τα 72 πληρώματα από 32 διαφορετικές χώρες που πέρασαν όλα από την ράμπα-συναυλιακή σκηνή, χαιρέτησαν τους παρευρισκόμενους, στους οποίους βρίσκονταν και εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου, όπως ασφαλώς ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, ή ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας και αποχώρησαν για την απαραίτητη ξεκούραση πριν το πρώτο πραγματικά αγωνιστικό σκέλος του αγώνα στις 07:58 το πρωί της Παρασκευής.
Πιστό στο χαρακτήρα του, που το καθιέρωσε ως έναν από τους δυσκολότερους και πιο αμφίρροπους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις φιλοδοξεί και φέτος να αποτελέσει το highlight της αγωνιστικής χρονιάς του WRC. Οι πρωταγωνιστές ήδη κάνουν λόγο για έναν από τους πιο σκληρούς αγώνες των τελευταίων ετών, ο οποίος αναμένεται να δοκιμάσει τα όρια αυτοκινήτων, ελαστικών και φυσικά των πληρωμάτων.
Ταυτόχρονα, ο εθνικός μας αγώνας αποδεικνύει για ακόμα μία φορά πως είναι σε θέση να πρωτοστατεί και εκτός ειδικών διαδρομών, χρησιμοποιώντας, για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών της τελετής εκκίνησης, λήξης και ολόκληρου του EKO Service Park στη Λαμία, αποκλειστικά ανανεώσιμες πηγές, επιτυγχάνοντας με αυτόν τον τρόπο σχεδόν μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα.
Η προσοχή όλων στρέφεται πλέον στα ελληνικά βουνά για τις επόμενες τρεις ημέρες, όπου οι μάχες των πληρωμάτων με αντίπαλο το χρονόμετρο θα ξεδιπλώσουν μοναδικό θέαμα, ήχους και την καταιγιστική δράση που μόνο το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να προσφέρει.