
Ως μια αυθεντική ιστορία Δαυίδ εναντίον Γολιάθ περιγράφουν τα στούντιο της Τσινετσιτά την μάχη της Lancia με την Audi στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 1983. Τι λόγο έχει η Τσινετσιτά να ασχολείται με μια από τις πιο εντυπωσιακές ιστορίες του παγκόσμιου motorsport; Είναι τα στούντιο όπου θα γυριστεί η νέα ιταλοαγγλική παραγωγή, 2 Win. Το 2 Win αναμένεται (ευχόμαστε δηλαδή) να είναι το Ford vs Ferrari των ράλι, να είναι ένα φιλμ που μέσα στην χολιγουντιανή παραζάλη που ζει το motorsport επί Drive to Survive και Netflix, θα τοποθετήσει στο κινηματογραφικό κάδρο και τους αγώνες ράλι με το σαφώς μικρότερο κοινό τους.
Με πρωταγωνιστή τον… Lauda

Και υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να γίνει κάτι τέτοιο γιατί στους πρωταγωνιστικούς ρόλους βρίσκονται ένας από τους διασημότερους Ιταλούς ηθοποιούς, ο Riccardo Scamarcio (είναι και παραγωγός) και ένας από τους πιο διάσημους Γερμανούς, ο Daniel Bruhl. Ο Bruhl είναι ο Niki Lauda από το κινηματογραφικό Rush, εκεί είχε δείξει το μεγάλο ταλέντο του και τώρα καλείται να κάνει το ίδιο ως Roland Gumpert, ο αγωνιστικός διευθυντής της Audi δηλαδή εκείνη την εποχή. Απέναντί του θα είναι φυσικά ο Cesare Fiorio, το ρόλο του οποίου έχει αναλάβει ο Scamarcio, ενώ την χαρακτηριστική φιγούρα του Walter Rohrl καθώς και τις κορυφαίες ατάκες του Γερμανού για εκείνη τη χρονιά, θα προσπαθήσει να μεταφέρει στην οθόνη ο επίσης Γερμανός ηθοποιός Volker Bruch. Την σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Ιταλός, Stefano Mordini.

Τι έγινε το 1983 στο πρωτάθλημα;
Το 1983 το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι περιλάμβανε μια από τις πιο όμορφες αγωνιστικές ιστορίες διαχρονικά και σε ολόκληρο το φάσμα του παγκοσμίου motorsport. H Audi είχε ήδη εισάγει τα τετρακίνητα Audi Quattro και ήταν εμφανές πως είχε βρει τη χρυσή συνταγή της επιτυχίας. Παράλληλα είχε φτιάξει και μια εντυπωσιακή σύνθεση πληρωμάτων με οδηγούς τον Hannu Mikkola, τον Stig Blomqvist και φυσικά την Michelle Mouton. Ένα χρόνο νωρίτερα η Mouton είχε φτάσει μια ανάσα από τον τίτλο αλλά τον είχε χάσει από τον Walter Rohrl. To 1983 o Rohrl ήταν και πάλι αντίπαλος της Audi, αυτή τη φορά όμως με την ομάδα της Lancia.

Η ιταλική ομάδα διέθετε την θρυλική Lancia 037 και o Cesare Fiorio είχε αλλάξει την προσέγγιση της προηγούμενης χρονιάς, όταν βασιζόταν στις ικανότητες του Markku Allen και ορισμένων Ιταλών οδηγών. Έτσι το 1983 στο πλευρό του Φινλανδού βρέθηκε ο Rohrl αλλά με τους δικούς του όρους. Θα συμμετείχε μόνο στα ράλι που του άρεσαν, κάτι που είχε την άνεση να ζητήσει ως πρωταθλητής. Η πισωκίνητη Lancia 037, ντελικάτη και όχι και τόσο ανθεκτική, έμοιαζε θαύμα να επικρατήσει των Audi που περνούσαν από τους αγώνες σαν αγωνιστική αρμάδα.

Και το θαύμα έγινε, καθώς έστω και οριακά η Lancia κατάφερε να πάρει τον τίτλο των κατασκευαστών και να επικρατήσει της Audi που συμμετείχε με το Audi Quattro A1 και στο τέλος της χρονιάς με το A2. Στους οδηγούς επικράτησε ο αείμνηστος Mikkola, αλλά η ιστορία είχε καταγράψει το μοναδικό πρωτάθλημα της Lancia στα χρόνια του Group B και μια δυνατή έκπληξη.
Το αριστούργημα του Clarkson

Το φιλμ 2 Win μπορεί να έχει την αίγλη του κινηματογράφου και της παγκόσμιας προβολής, ωστόσο η συγκεκριμένη μάχη, έχει ήδη καταγραφεί στο video του Jeremy Clarkson, το οποίο μετράει αισίως περισσότερες από 7 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο διαδεδομένα video για ράλι παγκοσμίως. Είναι σημείο αναφοράς και ο Mordini θα έχει δύσκολο έργο στο να τοποθετήσει το δικό του φίλμ, όσο διαφορετική και να είναι η προσέγγιση, δίπλα σε αυτό του διάσημου παρουσιαστή.