
Η Audi προετοιμάζεται μεθοδικά για την είσοδό της στη Formula 1 το 2026 και κάνει ένα βήμα στο πεδίο των χορηγιών. Ανακοίνσε πολυετή συνεργασία με την Adidas, η οποία θα αποτελέσει τον επίσημο συνεργάτη ένδυσης της ομάδας. Η συμφωνία σηματοδοτεί τη συνάντηση δύο γερμανικών κολοσσών με κοινό όραμα που είναι η καινοτομία, η απόδοση και το στιλ.

Η συλλογή που θα κυκλοφορήσει πριν την έναρξη της σεζόν 2026 θα συνδυάζει κομψό σχεδιασμό, ακρίβεια και τεχνολογική υπεροχή. Δεν θα περιοριστεί μόνο στις αγωνιστικές στολές και τον εξοπλισμό των οδηγών, μηχανικών και μηχανολόγων, αλλά θα προσφέρει ένα ολοκληρωμένο σετ προϊόντων που στοχεύει στη μέγιστη απόδοση μέσα στις απαιτητικές συνθήκες του paddock.
Παράλληλα, η συνεργασία αυτή δεν μένει μόνο στο αγωνιστικό επίπεδο. Audi και Αdidas θα κυκλοφορήσουν μια ειδική lifestyle σειρά με ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για τους φιλάθλους σε όλο τον κόσμο – διαθέσιμη μάλιστα πριν ξεκινήσουν οι αγώνες της F1. Έτσι, οι φίλοι της Formula 1 θα μπορούν να δείξουν την υποστήριξή τους στην ομάδα από την πρώτη στιγμή.
Με πλήρη χορηγική σύνθεση
Η Audi που σκοπεύει να κάνει δυναμική είσοδο στην F1 και να μην είναι απλός παρατηρητής, έχει ήδη ανακοινώσει και άλλες χορηγίες εξίσου σημαντικές. Η BP με την εξειδικευμένη μάρκα λιπαντικών Castrol θα είναι περισσότερο συνεργάτες παρά οτιδήποτε άλλο καθώς οι φίρμες θα αναπτύσσουν απο κοινού βιώσιμα καύσιμα όπως επιτάσουν οι κανονισμοί της F1.

Η συνεργασία εστιάζει στην από κοινού ανάπτυξη του καυσίμου Advanced Sustainable που έχει καθοριστεί από τη FIA, καθώς και λιπαντικών υψηλών επιδόσεων για τον υβριδικό κινητήρα της Audi, ενώ περιλαμβάνει και εξειδικευμένα Castrol ON EV fluids για τα ηλεκτρικά μέρη. Η συνεργασία αυτή υπογραμμίζει τη φιλοδοξία της Audi να αγωνιστεί στο υψηλότερο επίπεδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, οδηγώντας την καινοτομία στη βιώσιμη τεχνολογία.
Η Audi και η Castrol έχουν ήδη πίσω τους μια μακρά κοινή ιστορία επιτυχιών, από το WRC της δεκαετίας του ’80 μέχρι το Le Mans και το DTM, γεγονός που προσδίδει βάθος και αξιοπιστία στη νέα αυτή συμμαχία.

Επίσης πριν από λίγο καιρό η Audi είχε ανακοινώσει την προσθήκη της εταιρείας Revolut στα brands που θα την ενισχύουν. H Revolut υπόσχεται οτι θα φέρει νέους τρόπους επαφής του κοινού με την ομάδα και τον υπέροχο κόσμο της F1 τόσο κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τυριημέρου, όσο και σε όλη την υπόλοιπη περίοδο.