
Το κεφάλαιο νίκες του Lewis Hamilton στην F1 με την Ferrari άνοιξε στην Κίνα, όπου γράφτηκε ιστορία με τον επτά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή να κατακτά την πρώτη νίκη της καριέρας του σε αγώνα sprint και να το κάνει φορώντας την κόκκινη αγωνιστική φόρμα.
YESSS LEWIS!! 🔥
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) March 22, 2025
First victory in red!!! 🔴 pic.twitter.com/hvRyb24lwv
Ο αγώνας sprint στο Grand Prix Κίνας ήταν ακριβώς όπως μας έχει συνηθίσει αυτή η ευρεσιτεχνία της FIA και της Liberty Media, συμπυκνωμένη δράση σε 19 γύρους, την οποία προσφέρουν οι οδηγοί χωρίς όμως μεγάλο πάθος για ένα καλύτερο αποτέλεσμα και χωρίς ρίσκα. Παρόλα αυτά το θέαμα περισσεύει και μάλλον είναι πιο ενδιαφέρον από τον κανονικό αγώνα, έστω και στις 5 το πρωί ώρα Ελλάδας.
Ο Hamilton διατήρησε την πρωτοπορία που είχε κερδίσει με την καλύτερη επίδοση στο sprint shootout, καθώς διαχειρίστηκε την καλή εκκίνηση του Max Verstappen με μια εξίσου καλή δική του. Γρήγορα βγήκε εκτός της ζώνης DRS του Ολλανδού, αλλά ακόμη και όταν ο Verstappen έφτασε στο σημείο να μειώσει την διαφορά και να απολαμβάνει το πλεονέκτημα της ανοιχτής πίσω πτέρυγας ο Hamilton κατάφερε να απαντήσει με μερικούς καλούς γύρους που τον διατήρησαν επικεφαλής.
The moment of victory 🤩
— Formula 1 (@F1) March 22, 2025
Lewis Hamilton crosses the line to take his first win for @ScuderiaFerrari #F1Sprint #ChineseGP pic.twitter.com/3Eea3Vr2RE
Από εκείνο το σημείο και έπειτα η διαφορά του είχε μόνο αυξητικές τάσεις, καθώς μπόρεσε να διαχειριστεί τα ελαστικά του, τη στιγμή που ο Verstappen δεν το είχε κάνει αυτό πιέζοντας, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να διατηρηθεί εμπρός από τον Oscar Piastri. Κάπως έτσι σχηματίστηκε το βάθρο του sprint με τον Piastri (McLaren) να ακολουθεί τον Hamilton και τον Verstappen με την Red Bull να είναι τρίτος.

Πιο πίσω ο George Russell ήταν ξανά τέταρτος καθώς δεν επέτρεψε στον Charles Leclerc να προσπεράσει, όπως το ίδιο έκανε ο yuji Tsunoda που διατήρησε την Racing Bulls στην έκτη θέση του αγώνα. Ο Ιάπωνας ωστόσο το κατάφερε αυτό όχι για έναν ή δύο γύρους αλλά για ολόκληρο τον αγώνα, καθώς από νωρίς είχε πίσω του τον Kimi Antonelli με την Mercedes, αλλά λίγο η εμπειρία του και λίγο το οτι ο νεαρός Ιταλός ήθελε πολύ τους βαθμούς αυτούς δεν οδήγησαν ούτε καν σε μικρή μάχη των δύο.

Την βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσε ο Lando Norris που προσπέρασε λίγο μετά το μέσον τον Lance Stroll με την Aston Martin. O νικητής του πρώτου αγώνα στην Αυστραλία διαμαρτυρόταν από νωρίς πως δεν μπορούσε να οδηγήσει την McLaren MCL39 και μοιάζει αυτό το προσπέρασμα και ο ένας βαθμός να είναι το καλύτερο που μπορούσε να πετύχει.
Στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα το ενδιαφέρον περιστράφηκε γύρω από τις μάχες στην ουρά της κατάταξης. Εκεί δηλαδή που είχαν στριμωχτεί μερικοί rookies, όπως ο Bortoleto, ο Hadjar, ο Doohan και ο Lawson μαζί με μερικούς παλιούς όπως ο Sainz και ο Gasly.
Eίχαν σχηματίσει ένα τρενάκι DRS που έδωσε όμορφες στιγμές, αγχωτικές αλλά αρκετά καθαρές τελικά μέχρι το σημείο λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό που ο Doohan έπεσε πάνω στον Bortoleto καταστρέφοντας του τον αγώνα και το μονοθέσιο.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα


O κυρίως αγώνας στην Κίνα ξεκινά στις 09:00 την Κυριακή.
Μετά τον αγώνα sprint και τους βαθμούς που μοιράστηκαν η βαθμολογία στους οδηγούς έχει διαμορφωθεί ως εξής και στους κατασκευαστές ως εξής.